آخرین وضعیت بازار سکه و طلا در این ساعت



رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر روند کاهش قیمت سکه که از صبح امروز (شنبه) آغاز شده است، از ادامه این روند همچنان خبر داد به طوری که قیمت سکه به 50 میلیون و 750 هزار تومان رسید.





رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر روند کاهش قیمت سکه که از صبح امروز (شنبه) آغاز شده است، از ادامه این روند همچنان خبر داد به طوری که قیمت سکه به 50 میلیون و 750 هزار تومان رسید.

نادر بذرافشان از ادامه روند کاهش قیمت در بازار سکه و طلا نسبت به ابتدای هفته که از صبح امروز آغاز شده است، خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حراج سکه از سوی بانک مرکزی که امروز (شنبه) انجام شد. تعداد یک میلیون قطعه سکه کاهش یافت و همچنین نوسان نزولی نرخ ارز در بازار علاوه بر اینکه کاهش بیش از سه میلیون تومانی را نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته تجربه کرده است، همچنان کاهش یافته است. آخرین معاملات امروز بازار

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در حال حاضر طبق آخرین معاملاتی که تا ساعت 16 و 20 دقیقه انجام شده، هر قطعه سکه 50 میلیون و 750 هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم 46 میلیون و 600 تومان است. هزار تومان، نیم سکه 27 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه 17 میلیون و 400 هزار تومان و سکه یک گرمی 8 میلیون و 100 هزار تومان.

وی افزود: هر مثقال طلای آب شده 19 میلیون و 130 هزار تومان و طلای 18 عیار گرم 4 میلیون و 416 هزار و 200 تومان مبنای معاملات طلا است.

بذرافشان تصریح کرد: این کاهش قیمت در انواع سکه و قطعه طلا در حالی است که قیمت طلا در بازارهای جهانی نسبت به قبل از تعطیلی بازارهای جهانی افزایشی را به ثبت رسانده است.

به گزارش ایسنا، تغییرات قیمت انواع سکه و طلا از آخرین معاملات هفته گذشته، صبح امروز (اولین معاملات هفته جاری)، روند آن در روز و آخرین قیمت بازار تا لحظه انتشار این گزارش به شرح زیر است:












قیمت ها به تومان می باشد
نوع سکه/طلا

پنج شنبه


3 نوامبر

شنبه


ساعت 10 صبح

شنبه


۱۱:۰۶

شنبه


۱۱:۴۰

شنبه


۱۱:۵۶

شنبه


۱۶:۲۰

طرح جدید سکه ۵۴٫۷۰۰٫۰۰۰ 54.300.000 52.600.000 52.200.000 ۵۱٫۸۰۰٫۰۰۰ .755.000
سکه طرح قدیمی ۴۸.۸۰۰.۰۰۰ ۴۸.۵۰۰.۰۰۰ ۴۷٫۷۰۰٫۰۰۰ ۴۷٫۷۰۰٫۰۰۰ ۴۷٫۷۰۰۰٫۰۰۰ ۴۶.۶۰۰.۰۰۰
نیم سکه ۲۹٫۲۰۰٫۰۰۰ ۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۲۸٫۷۰۰٫۰۰۰ ۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ۲۷.۴۰۰.۰۰۰
ربع سکه ۱۹.۱۰۰.۰۰۰ 19.000 ۱۸.۶۰۰.۰۰۰ ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸.۴۰۰.۰۰۰ ۱۷.۴۰۰.۰۰۰
سکه های یک گرمی ۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ۸.۶۰۰.۰۰۰ ۸.۴۰۰.۰۰۰ ۸٫۳۰۰٫۰۰۰ ۸٫۳۰۰٫۰۰۰ ۸٫۱۰۰٫۰۰۰

هر مثقال طلا


17 قیراط

۱۹.۸۵۵.۰۰۰ ۱۹.۳۲۹.۰۰۰ ۱۸.۹۲۹.۰۰۰ ۱۹.۰۹۵.۰۰۰ ۱۹.۱۱۵.۰۰۰ ۱۹.۱۳۰.۰۰۰

هر گرم طلا


18 قیراط

۴٫۵۸۳٫۰۰۰ ۴.۴۶۲.۲۰۰ ۴.۳۶۹.۸۰۰ ۴.۴۰۸.۰۰۰ ۴.۴۱۲.۸۰۰ ۴.۴۱۶.۲۰۰
اونس طلای جهانی ۲۷۳۸ ۲۷۴۸ ۲۷۴۸ ۲۷۴۸ ۲۷۴۸ ۲۷۴۸

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد: آخرین قیمت حباب سکه هفت میلیون و 500 هزار تومان ثبت شد که نسبت به هفته های گذشته کاهش چشمگیری و نسبت به آخرین معاملات پایانی سال گذشته سه میلیون تومان کاهش داشته است. هفته



۰