آخرین مطالب

همکاران

شهر مرده؛ بازگشت نیگان به شخصیت سابق/ ویدئو

فصل اول شهر مرده با جذب نگان (جفری دین مورگان) توسط داما (لسا امری) به پایان رسید که تهدید کرد در صورت عدم رعایت خواسته هایش، به بریکس حمله کرده و هرشل (لوگان کیم) را خواهد کشت.

در همین حال، مگی (لورن کوهان) تصمیم می گیرد برای نجات نیگان پس از تحویل دادن او به بورازی برای پس گرفتن پسرش، به نیویورک بازگردد. با این حال، نیگان اکنون از سوی رهبر اوباش منهتن به سمتی قدرتمند منصوب شده است.

حالا سازندگان The Walking Dead تریلر جدیدی برای فصل دوم دارند شهر مردهدر کامیک کان نیویورک منتشر شده اند که به به قدرت رسیدن نیگان در منهتن اشاره دارد. تریلر نگان را نشان می دهد که با اعتماد به نفس با گروهی از بازماندگان صحبت می کند و فرماندهی می کند، در حالی که مگی از موقعیت جدید خود شوکه شده است.

وقتی صدای نگان شنیده می شود که «قدرت قدرت است»، شخصیت کیم کوتس وحشت زده و نگران دیده می شود. سپس تالار موسیقی رادیو سیتی روشن می‌شود، با پنجره انتشار به بهار 2025، قبل از فاش شدن عنوان فصل دوم. تیزر تریلر فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City در ادامه می آید.

منطقه 85_11

تریلر جدید فصل 2 Dead City در مورد این اسپین آف The Walking Dead چه می گوید؟

سخنرانی نگان شبیه زمانی است که او رهبر ناجیان بود، حتی نسخه جدیدی از لوسیل را برای نشان دادن موقعیت رهبری خود آورده بود. به نظر می رسد که فصل دوم است شهر مردهاو با ایده بازگشت خود قدیمی خود بازی می کند، چیزی که داما از او خواسته بود تا بازماندگان منهتن را تحت کنترل بورازی ها متحد کند.

این امکان وجود دارد که نیگان با وجود رستگاری که در پایان The Walking Dead تجربه کرد، به نقش رهبری جدید خود عادت کرده باشد و از موقعیت جدید خود راضی باشد.

با این حال، این اولین باری نیست که نیگان برای شکست دادن یک دشمن قدرتمند به دیدگاهی خشونت‌آمیز و سخت روی می‌آورد. در فصل 10 مردگان متحرکاو آلفا (سامانتا مورتون) را فریب داد تا فکر کند می‌خواهد از بازماندگان داستان اصلی انتقام بگیرد، اما به او خیانت کرد و سرش را برید. سرنوشت مشابهی ممکن است برای داما نیز رقم بخورد، زیرا این امکان وجود دارد که نگان زمان مناسبی را برای ضربه زدن و سرنگونی امپراتوری خود ببیند. با این حال، شخصیت های دیگر شهر مردهE، از جمله مگی، ممکن است نقشه او را درک نکند و باور داشته باشد که نیگان به خود خشن قبلی خود بازگشته است.

منطقه 86_11

برداشت ما از تریلر فصل دوم The Walking Dead: Dead City

با توجه به اینکه نیگان قبلاً از شخصیت شرور قدیمی خود به عنوان مکانیزم بقا استفاده می کند، ما فکر نمی کنیم که او برای همیشه در شروع فصل 2 به روش قبلی خود بازگردد.

در حالی که شهر مرده ممکن است او وسوسه شود که آن شیوه زندگی قدیمی را بپذیرد، نگرانی اصلی او در حال حاضر حفظ این تمرین برای محافظت از هرشل و مگی است.

با این حال، با بازگشت هر دوی آنها به زودی به شهر نیویورک، ممکن است درگیری و سوء تفاهم بین آنها رخ دهد، هرچند بعید به نظر می رسد که این درگیری دائمی باشد. همانطور که گفته شد فصل دوم The Walking Dead: Dead City در بهار سال 2025 منتشر خواهد شد و هنوز زمان دقیق عرضه آن اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *