آخرین مطالب

همکاران

تسلا بازار را غافلگیر کرد

تسلا بازار را غافلگیر کرد

بر اساس گزارش بازار، این پیش‌بینی که بر اساس هدف برای رشد متوسط ​​در تحویل در سال جاری است، باعث شد سهام این شرکت در معاملات روز چهارشنبه 12 درصد افزایش یابد و بر اساس گزارش بازار، حدود 80 میلیارد دلار به ارزش بازار سهام تسلا اضافه شود.

گزارش فصلی این شرکت به وال استریت اطمینان داد که سازنده خودروهای الکتریکی در حال بهبود تولید و فروش خودروهای الکتریکی است و نگرانی‌ها در مورد زمان‌بندی مدل‌های جدید از جمله روباتاکسی را برطرف می‌کند.

این شرکت به راحتی انتظارات برای سود سه ماهه سوم را شکست داد و سرمایه گذاران از پیش بینی رشد متوسطی در تحویل خودرو در سال جاری استقبال کردند و از 1.8 میلیون خودرو در سال 2023 فراتر رفت.

ماسک بر تبدیل تسلا از یک خودروساز صرفاً الکتریکی به یک نیروی پیشرو در رانندگی خودران و هوش مصنوعی متمرکز است.

ماسک در یک کنفرانس تلفنی به تحلیلگران گفت که هیچ شرکت خودروسازی الکتریکی سودآور نبوده است، بنابراین قابل توجه است که تسلا با وجود چالش ها، خودروی سودآوری ساخته است. تسلا تاکنون 1.3 میلیون دستگاه خودرو در 9 ماهه اول سال جاری تحویل داده است. برای شکستن رکورد سال گذشته، باید 514925 وسیله نقلیه دیگر تحویل دهد.

به گزارش رویترز، این شرکت اوایل این ماه گفت که تحویل در سه ماهه سپتامبر بیش از 6 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است که نشان دهنده سه ماهه اول رشد پس از کاهش در دوره ژانویه تا ژوئن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *