آخرین مطالب

همکاران

پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟

تسلا در مسیر کسب سود و رشد سهام قرار می گیرد؟

بازار؛ گروه خودرو: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیرا اعلام کرد؛ بر اساس پیش بینی ها، فروش خودروهای تسلا در سال آینده بین 20 تا 30 درصد افزایش خواهد یافت. ماسک در تلاش است تا به سرمایه گذاران تسلا اطمینان و اطمینان دهد که تجارت تسلا بهبود خواهد یافت و خودروهای برقی را به فروش خواهد رساند. با توجه به اینکه تسلا به تازگی محصول جدید خود یعنی Robotaxi را معرفی کرده است، برنامه های تسلا در حال حاضر با هدف کاهش ریسک های عرضه شرکت فوق الذکر است.

پیش بینی های انجام شده در خصوص رشد فروش تسلا در سال آینده منجر به افزایش ارزش سهام تسلا در بازار سهام آمریکا دیروز شد. بر اساس آمار منتشر شده، این خودروساز روز گذشته رشد 12 درصدی سهام را تجربه کرده است; این موضوع باعث افزایش 80 میلیارد دلاری سهام تسلا در بازار شده است.
کاهش هزینه تولید خودروهای تسلا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، اعتماد سرمایه گذاران تسلا را ایجاد می کند. زیرا این خودروساز آمریکایی قصد دارد چینی ها را در خودروهای خودران به چالش بکشد. روباتاکسی تسلا که به تازگی معرفی شده است، اعلان جنگ بین خودروسازان غربی و سازندگان چینی در زمینه خودروهای خودران است.

بنابراین، ایلان ماسک روز گذشته در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت: هیچ خودروسازی نمی تواند از تولید خودروهای الکتریکی سودی به دست آورد. بنابراین، اگر تسلا با فروش خودروهای برقی سود می برد، به دلیل مدیریت چالش هاست که سودآور بوده است. بنابراین ما خودروهای خودران را در سال آینده عرضه خواهیم کرد تا سود بیشتری داشته باشند.

وی افزود: پس از دریافت تاییدیه‌های نظارتی تسلا در کالیفرنیا و تگزاس، فروش و پذیرش خودروهای جدید تسلا مجهز به سیستم‌های کاملا خودمختار آغاز می‌شود.

شرکت تسلا موتور در بیانیه ای اعلام کرد که با وجود تقاضای نامشخص و کناره گیری رقبا از سرمایه گذاری در این زمینه، تسلا به حمایت از سرمایه گذاری در توسعه خطوط تولید خودروهای الکتریکی، برنامه های کاهش هزینه و سرمایه گذاری حیاتی در پروژه های هوش مصنوعی ادامه می دهد. تسلا در حال آماده سازی لجستیک برای تولید و تحویل خودروهای مقرون به صرفه و جدید در نیمه اول سال 2025 است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده سود سه ماهه سوم سال جاری به 17.05 درصد رسیده است. این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری تنها 14.6 درصد افزایش سود داشته است. غول سازنده خودروهای برقی و هوشمند معتقد است بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قیمت هر محصول به 35 هزار و 100 دلار خواهد رسید. این سازنده خودروهای برقی اعلام کرده است که قیمت مواد اولیه باتری کاهش یافته و به مرور زمان تاثیر آن در بازار نمایان خواهد شد. را

تسلا در طول 9 ماه سال جاری حدود 1.29 میلیون خودروی برقی را به مشتریان تحویل داده است. این خودروساز برای شکستن رکورد سال گذشته باید 514 هزار و 925 دستگاه خودروی دیگر تولید و عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *