بهره‌برداری از بازار سرمایه برای عرضه خودروهای وارداتی

بهره‌برداری از بازار سرمایه برای عرضه خودروهای وارداتی

به گزارش بازار، در بخشی از لایحه بودجه سال 1404 موضوع منابع ارزی حاصل از صادرات برای واردات خودروهای سواری مطرح شده است.

بر این اساس، میزان تخصیص سهمیه هر متقاضی توسط شورای اقتصاد تعیین و حداکثر ظرف یک ماه به اطلاع خواهد رسید و افراد مذکور (صادرکنندگان یا زیرمجموعه‌های آنها) مجاز به واریز ارز مذکور به سایر واردکنندگان و نیز هستند. بهره برداری از بازار سرمایه به منظور تامین خودرو. در داخل کشور با رعایت مقررات بازار سرمایه اقدام کنید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است ظرف یک ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون آیین نامه اجرایی این بند را تهیه و برای تصویب به هیأت وزیران برساند.

به گزارش بازار، مسعود مزیکیان امروز (سه شنبه 10 آبان ماه) پس از حضور در صحن علنی شورای اسلامی و طرح ایرادات قسمت اول لایحه بودجه 1404 را تقدیم هیات رئیسه کرد.

کل کشور بر اساس ماده واحده قسمت اول لایحه بودجه سال 1404 شامل چهار زیرمجموعه «ضوابط»، «سقف منابع بودجه عمومی دولت»، «ترازهای عملیاتی، سرمایه و مالی» و «مفروضات» است. برآورد منابع و مخارج». بودجه کل کشور از نظر منابع و هزینه ها بالغ بر یکصد و هجده میلیون و نهصد و شصت و شش هزار میلیارد (118.966.000.000.000) ریال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *