آخرین مطالب

همکاران

مدیران خودرو از حداکثر ظرفیت خود برای تحویل خودروها بهره می‌برد

بازار؛ گروه خودرو: پس از مشکلات پیش آمده در تحویل خودروهای شرکت مدیران خودرو و تعامل این شرکت با گمرک بام، مشکل ترخیص خودروهای برند ام وی ام و فونیکس در چند ماه اخیر و سرعت خودرو برطرف شده است. تحویل در حال افزایش است

موضوع تاخیر در تحویل محصولات مدیران خودرو از چند ماه پیش آغاز شد و برخی از مشتریان این شرکت خودروهای خود را با تاخیر دریافت کردند. پس از تعاملات مدیران خودرو با مسئولان ذیربط، نزدیک به دو ماه است که این مشکل برطرف شده و ظرفیت ترخیص خودروها از کارخانه بم مانند گذشته با ظرفیت بالایی در حال انجام است.

واحد ترخیص و تدارکات شرکت مدیران خودرو به صورت شبانه روزی در تلاش است تا در اسرع وقت تمامی تعهدات معوقه خود را به دست مشتریان برسانند. به این ترتیب اکثر موارد تاخیر این شرکت برطرف شده و مشتریان خودروهای خود را تحویل گرفته اند. این رویه ادامه دارد و طبق اطلاعات گمرک، خودروهای این شرکت با ظرفیت بالا هر روز در حال ترخیص و ارسال به نقاط مختلف کشور است.

شرکت مدیران خودرو در چند ماه اخیر تحول خودرو را در اولویت اول خود قرار داده است و تمامی منابع این شرکت برای رفع مشکل ترخیص و سپس تحویل خودرو با بالاترین ظرفیت ممکن رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *