کیفیت بالای قطعات الکترونیکی کروز در بازار لوازم یدکی

بازار؛ گروه خودرو: شرکت صنایع تولیدی کروز را می توان به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در کشور معرفی کرد، شاید بتوان گفت کروز در تولید قطعات الکترونیکی خودرو پیشگام است. این قطعه ساز در حال حاضر 14 هزار کارگر مستقیم دارد و سال گذشته توانسته رکورد 58 میلیون قطعه خودرو را در قالب 1400 کد تولید کند. بازار اصلی تامین قطعات کروز خودروسازان هستند. اما برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در بازار قطعات و لوازم یدکی، بخشی از محصولات خود را به این بخش ارسال می کند.

بومی سازی قطعات خودرو توسط کروز طی سال های گذشته باعث شده تا آنها به فناوری های نوین و دانش فنی تولید قطعات دست یابند، این مشکل در کنار رعایت استانداردهای جهانی در ساخت قطعات خودرو، سهم بازار پس از فروش این قطعات را افزایش داده است. سازنده . بنابراین گزارش، رضا برن آبادی، کارشناس صنعت خودرو با اشاره به کیفیت قطعات کروز در بازار قطعات یدکی کشور به «بازار» گفت: شاید بتوان گفت قطعات الکترونیکی تولید شده توسط شرکت قطعات کروز جزو بهترین هاست. قطعات یدکی در بازار خودروهای داخلی.

برن آبادی با بیان اینکه در شرایط کنونی بازار لوازم یدکی، مشتریان قیمت و کیفیت را جزو پارامترهای اصلی خرید قطعات قرار می دهند، تصریح کرد: کیفیت قطعات کروز که در بازار لوازم یدکی به ویژه در لوازم یدکی الکترونیکی توزیع می شود، می باشد. بهتر از مارک های دیگر داخلی یا حتی وارداتی بیشتر و بهتر است. در ماه های اخیر عرضه قطعات کروز به بازار اندکی کاهش یافته است که دلیل آن نیز ورود قطعات این سازنده به خطوط خودروسازان برای افزایش تیراژ تولید است.

این کارشناس صنعت خودرو درباره قیمت محصولات کروز که در بازار لوازم یدکی به فروش می رسد، گفت: قیمت برخی از قطعات و لوازم یدکی کروز نسبت به سایر رقبا بالاتر است که دلیل این امر کیفیت بالا است. زیرا رعایت کیفیت و استانداردهای روز در تولید قطعات خودرو باعث گرانی محصول می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *