آغاز پیش فروش عادی کشنده تک‌محور J۶

به گزارش بازار، شرکت سیبا موتور از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 10 آبان ماه طرح پیش فروش عادی کشنده تک محور J6 را از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز می کند. این پروژه تا ساعت 16 روز یکشنبه 22 آبان ماه یا تا زمان تکمیل ظرفیت در حال انجام است.

تراکتور تک محور سیبا موتور در این طرح با مدل 1403 و رنگ سفید در هفته دوم بهمن ماه سال جاری تحویل خریداران می شود و خریداران سالانه 9 درصد سود انصراف، 12 درصد سود سهمیه سالانه و 2.5 درصد تاخیر دریافت خواهند کرد. پنالتی

تراکتور تک محور J6 در این طرح با پیش پرداخت 2 میلیارد و 430 میلیون و 295 هزار و 500 تومان قابل پیش خرید است. در این طرح ثبت نام و شماره گذاری به نام خریدار انجام می شود، همچنین هرگونه کد ملی یا شناسه ملی مجاز به ثبت دستگاه کشنده خواهد بود.

مشخصات فنی کامیون کشنده تراکتور J6P-460 FAW تک محور FAW با موتور قدرتمند با حجم موتور 11050 سی سی ساختاری بادوام و قابل اعتماد را تضمین می کند. این کامیون دارای موتور 6 سیلندر خطی و فناوری تزریق مستقیم به همراه توربو شارژ و اینترکولر عملکرد بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. کشنده فاو تک 460 با حداکثر قدرت 460 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر قدرت پایداری را در اختیار شما قرار می دهد و آماده انجام ماموریت های سنگین و پیچیده می باشد. تراکتور فاو 460 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و سیستم کاهش آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) است که علاوه بر افزایش بازده اقتصادی، به حفظ محیط زیست نیز متعهد است. در قسمت سیستم سوخت رسانی، کشنده تک محور فاو 460 با کانال انژکتور مشترک از شرکت بوش آلمان ارائه شده است که بهره وری و راندمان بیشتر سوخت را تضمین می کند.

متقاضیان می توانند برای خرید تراکتور FAV به نمایندگی های مجاز سیبا موتور در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات و مشخصات فنی محصولات سیبا موتور می توانید به سایت گروه بهمن به آدرس www.bahman.ir رجوع شود

برای دریافت فایل کامل اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *