آخرین مطالب

همکاران

شرایط جدید فروش خودرو در آبان ۱۴۰۳

به گزارش بازار، در گفتگوی اینترنتی که مسئولان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با خبرنگاران داشتند، از آغاز مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی خبر دادند.

متقاضیان تا روز شنبه پنجم آبان ماه فرصت دارند یکی از حساب های خود را به نام خودروهای وارداتی نزد بانک های عامل مورد تایید سامانه نمایندگی کنند و مبلغ 500 میلیون تومان در این حساب را مسدود کنند.

فرآیند ثبت نام خودروها از روز چهارشنبه (دوم آبان) از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی آغاز می شود. آخرین مهلت ثبت نام درخواست خودرو شش روز و تا پایان روز دوشنبه (16 آبان) در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می توانند از میان 19 محصول ارائه شده در این مرحله انتخاب کنند که 11 مورد از آنها دارای قیمت ثابت در مبادی ورودی و 8 خودروی دیگر دارای قیمت تخمینی در مبادی ورودی هستند. پنج اولویت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با توجه به تاکید مسئولان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، امید است با تخصیص های جدیدی که صورت می گیرد، خودروهای جدید در کمتر از یک ماه آینده عرضه شود.

نحوه تخصیص نیز مانند گذشته خواهد بود، بسته به تعداد افرادی که برای ثبت نام مدل خودرو اقدام کرده اند، به صورت قرعه کشی انجام می شود. با توجه به افرادی که بیش از تعداد خودروهای اخذ شده از قرعه کشی هستند، تخصیص داده نمی شوند و از صحنه حذف می شوند و لیست انتظار تشکیل نمی شود.

در این مرحله بیش از 6000 خودروی وارداتی به فروش می رسد.

خودروهای با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، هزینه حمل و نقل و … اضافه می شود. قیمت های فوق .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *