فورس F۳۸ حمل و نقل کالا را مدرن و ایمن می کند| شیوه فروش و مزایایی جانشین نیسان آبی را بشناسید

بازار؛ گروه خودرو: حمل و نقل کالا در شهر یا توزیع مویرگی عموماً با کامیون های سبک یا وانت مخصوص انجام می شود. در 5 دهه گذشته به دلیل عدم عرضه محصولات متنوع در این کلاس از خودروهای اسباب بازی، نیسان جونیور یا نیسان زامیاد وظیفه توزیع کالا در حمل و نقل شهری را بر عهده داشت. با وجود تغییرات جزئی، خودروی مذکور به دلیل ضعف های طراحی و فنی پلت فرم به خودرویی پرمصرف، پر آلایندگی و کم ایمنی تبدیل شد. در این بین بهمن دیزل به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن محصولی به نام F38 را معرفی و به بازار عرضه کرد. این خودرو علاوه بر افزایش ایمنی، کاهش مصرف سوخت و بهبود فضای شهری، حمل و نقل را در خودروهای تجاری سبک نیز مدرن کرده است. با این تفاسیر در ادامه به بررسی مزیت های خرید F38 به عنوان جایگزین نیسان زامیاد می پردازیم;

کامیون F38 مجهز به موتور 2 لیتری تنفس طبیعی است که 139 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد.

نگاهی به کامیون F38 شما

بهمن دیزل به تازگی کوچکترین کامیون سبک بازار ایران را با نام فورس F38 عرضه کرده است. همانطور که قبلا ذکر شد، F38 به عنوان یک کامیون سبک اقتصادی شناخته می شود که جانشین واقعی نیسان زامیاد است.

کامیون F38 مجهز به موتور 2 لیتری تنفس طبیعی است که 139 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد. این موتور حامل فناوری میتسوبیشی است، برخلاف سایر کامیون ها، F38 دارای موتور بنزینی است. این کامیون اقتصادی مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی است. فورس F38 می تواند حداکثر 2 تن بار حمل کند، بنابراین وزن ناخالص کل آن 3.8 تن است.

کابین F38 برخلاف وانت و کامیون های سبک که از امکانات رفاهی مناسبی در بازار کشور برخوردار نیستند، مدرن اما ساده است. داشبورد این خودرو به صفحه پشتی بزرگ با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، فرمان D-cut، مدیا کنترلر روی فرمان، چراغ روشنایی در روز، سیستم تهویه الکتریکی و سنسور نور مجهز شده است.

امکانات F38 باعث افزایش کیفیت و ایمنی حمل و نقل کالا در شهر یا جاده و کاهش تعداد تصادفات جاده ای می شود.

چیزی که رقیب F38 در زامیاد ندارد

تولید انواع خودرو در سال جاری باید بر اساس استانداردهای 85 گانه انجام شود که این استانداردها علاوه بر افزایش سطح ایمنی باعث بهبود عملکرد و حرکت خودرو نیز می شود. نیسان زامیاد نه تنها امکانات رفاهی F38 را ندارد، بلکه در رعایت استانداردها و تامین ایمنی سرنشینان با چالش هایی مواجه است.

فورس F38 مجهز به سیستم هایی مانند کروز کنترل، سیستم کنترل سربالایی، فناوری ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار خروج از خط است. البته این محصول دارای سیستم هشدار برخورد از جلو نیز می باشد.

فناوری های مذکور که به عنوان پارامترهای اصلی استاندارد 85 شناخته می شوند، در واقع بخشی از ایمنی خودرو در سطح فعال هستند. به عبارت دیگر این تسهیلات باعث افزایش کیفیت و ایمنی حمل و نقل کالا در شهر یا جاده و کاهش میزان تصادفات جاده ای می شود.

لازم به ذکر است که کیفیت F38 به دلیل رعایت 85 استاندارد بسیار بالاتر از نیسان جونیور یا نیسان زامیاد است.

جهت اطلاع رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا لازم به ذکر است که کامیون سبک اقتصادی F38 با ظاهری جدید و امکانات به روز مجهز به شاسی و بدنه ثابت و البته ایمن می باشد. این مشکل باعث شده است که ضریب جابجایی کالاهای مفید بر اساس وزن بیشتر از خودروی نیسان زامیاد باشد. موتور قدرتمند این وانت در کنار کیفیت بالای قطعات، میزان استهلاک را کاهش می دهد. بهمن دیزل متعهد شده است تا 3 سال خدمات پس از فروش به استثنای ناوبری را برای F38 ارائه دهد که رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

سیاست گذار صنعتی قابل توجه

وزارت ایمنی به عنوان یک سیاست گذار صنعتی در کشور باید بداند که 30 تا 40 درصد حمل و نقل شهری کالا توسط وانت های تجاری و کامیون های سبک انجام می شود، عمر ناوگان حمل و نقل کالا در شهر از معیارهای استاندارد فراتر رفته است. و دلیل افزایش مصرف سوخت بوده و باعث کاهش ایمنی در چرخه حمل و نقل شده است. بنابراین لازم است با تدوین سیاست های صنعتی صحیح و اصولی، بستری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری شهری با کمک خودروسازان بخش خصوصی فراهم شود.

فورس F38 حمل و نقل کالا را مدرن و ایمن می کند روش فروش و مزایای جایگزینی نیسان آبی را بشناسید

بررسی های بازار نشان می دهد که برنامه و اهداف بهمن دیزل در فروش کامیون فورس F38 صد درصد محقق شده است.

پذیرش بازار Force F38

گروه بهمن در راستای مشتری مداری محصولات تجاری خود همواره شرایط فروش متنوعی را فراهم کرده است. بهمن دیزل 4 راه برای عرضه فورس F38 به بازار در دو ماه گذشته برنامه ریزی کرد. ابتدا کامیون مذکور در بورس عرضه شد. دومین راه افزایش رضایت مشتریان فروش اقساطی از طریق همکاری با بانک سینا بود. ثالثاً Force F38 به صورت لیزینگ در اختیار مشتریان قرار گرفت و در نهایت فروش نقدی خودرو مذکور انجام شد.
بررسی های بازار نشان می دهد که برنامه و اهداف بهمن دیزل در فروش کامیون فورس F38 100 درصد محقق شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *