آخرین مطالب

همکاران

اولین حضور «بیتلز» در تلویزیون که تاریخ موسیقی را دگرگون کرد/ عکس

این گروه جوان که خود را بیتلز می نامیدند، در سن 15 یا 16 سالگی دور هم جمع شدند. ماجرای جمع شدن چند بچه دبیرستانی که به موسیقی علاقه داشتند به تفصیل آمده است. اما مشکل این بود که اولین عضو گروه پسری 16 ساله به نام “جان لنون” بود، او گروه کوچکی داشت و با کشف “پل مک کارتنی” 15 ساله دیگر گروه به هم ریخته بود. “. جورج هریسون به اصرار مک کارتنی اضافه شد، استوارت ساتکلیف دوست مدرسه ای جان لنون زمانی که یکی از نقاشی هایش را فروخت و با پولش یک گیتار خرید، به گروه ملحق شد و تنها یک درامر توانست گروه را تکمیل کند.

نام این گروه ادای احترامی به “بادی هالی” نوازنده مشهور راک است که در جوانی در سن کمتر از 23 سالگی درگذشت. – خواننده آمریکایی در سوگ خود آواز خواند: “روزی که موسیقی مرد” – بادی هالی گروهی به نام “جیرجیرک ها” داشت، جان لنون و دوستانش گروه خود را “بیتل” به نام او نامگذاری کردند. به معنی سوسک) هرچند تا آن روزها بارها نام گروه را تغییر داده بودند. اما روزی «بیتلز» در اشتباهی به صورت «بیتل» نوشته شد و تغییر کرد و این نام برایشان باقی ماند و به بیتلز معروف شدند.

اولین ظهور از

اجراهای خود را از لیورپول و سپس هامبورگ و منچستر و… شروع کردند تا اینکه جهانی شدند. آنها و گروه هایی که در انگلیس کار می کردند به فرهنگ موسیقی آمریکا هجوم بردند و به طرز عجیبی در موسیقی آمریکایی جایی پیدا کردند و تماشاگران عاشق آنها شدند، برخی آن را تهاجم بریتانیا نامیدند.

اولین ظهور از

در سال هایی که در هامبورگ آلمان بودند و در آنجا به شهرت رسیدند، دردسرهای زیادی ایجاد کردند، اگرچه دوستشان ساتکلیف در همان سال ها بر اثر سکته درگذشت، آنها شروع به ضبط کرده بودند و دنبال یک درامر می گشتند. تا اینکه رینگو استار به گروه ملحق شد و همه چیز تکمیل شد.

اولین ظهور از

این گروه در سال 1962 با اجرای تلویزیونی دوباره به شهرت رسید. مهاجرت آنها به آمریکا بر شهرت و جهانی شدن آنها افزود و تا زمان قتل جان لنون ادامه یافت.

عکسی که می بیند مربوط به اولین اجرای این گروه است.

اولین ظهور از

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *