آخرین مطالب

همکاران

دیگر پیشنهاد فیلم‌های کمدی قبول نکردم چون نمی‌خواستم در مسابقه فروش باشم

جواد عزتی بازیگر و کارگردان جوان سینما و تلویزیون ایران است که کار خود را با بازی در سریال های طنز آغاز کرد. جواد عزتی در سال های اخیر در کارهای جدی ایفای نقش می کرد اما بازی او در سریال قهوه تلخ مهران مدیری همچنان در خاطره هاست.

جواد عزتی برای اولین اثرش کروکودیل خونین جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد و اکران شد. جواد عزتی این روزها روزهای پرمشغله ای را سپری می کند و با بازی در سریال «ذوب کاری» به محبوبیت رسیده است.

جواد عزتی در گفت و گوی جدید خود گفت: پیشنهاد فیلم های کمدی را نپذیرفتم چون نمی خواستم در رقابت فروش قرار بگیرم.

جواد عزتی در جدیدترین گفتگوی خود با مجله اندیشه پویا گفت: آخرین فیلم کمدی من چه زمانی بود، نمی دانم هزارپا بود یا آینه باغ – چون تقریباً همزمان فیلمبرداری شده و دقیقاً یادم نیست کدام یک بود. اول اکران شد – تبدیل به پرفروش ترین فیلم حرفه ای من شد، من پیشنهادات کمدی دیگر را پذیرفتم رشد می کند و به ترمزی برای انسان تبدیل می شود.

هیچ وقت نمی خواستم به جایی برسم که به خودم بگویم چون پارسال پرفروش بودی، امسال هم باید پرفروش باشی. این رقابت درد دارد. زیرا اگر با خود وارد رقابت شوید، آنقدر غرق رقابت می شوید که زندگی شما را تغییر می دهد و از یک نقطه به بعد فراموش می کنید که برای چه چیزی زندگی می کنید.

سینما با خیلی از دوستان سینمای من این کار را کرده است. از نقطه ای به بعد مردم یادشان می آید که باید زندگی کنند و زندگی فقط فیلم و پول درآوردن و در یک قله ماندن نیست، باید مدام از یک قله فرود آمد و برای فتح قله های دیگر رفت. زندگی حرکت کردن است و شما نمی توانید یک جا بایستید. »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *