آخرین مطالب

همکاران

این قابلیت جذاب شخصی سازی به واتساپ آمد

تیم توسعه دهنده واتس اپ چندین ماه است که روی قابلیت تنظیم تم برای چت کار می کند و در نهایت پس از قابلیت هایی مانند پیام های ویدیویی واتس اپ، به تازگی انتشار این قابلیت را آغاز کرده است.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران واتساپ اندروید بتا در دسترس است. با وجود اینکه بسیاری از کاربران نمی توانند به این آپدیت جدید دسترسی داشته باشند، حداقل می توانید نحوه عملکرد این ویژگی را در این پیام رسان ها مشاهده کنید.

واتس اپ قبلا قابلیت تنظیم تم برای چت را داشت، اما تفاوت ویژگی جدید این است که به شما امکان می دهد برای هر یک از چت ها تم های مختلفی را انتخاب کنید. در نتیجه اکنون دست کاربر در شخصی سازی چت ها بازتر است و به یک موضوع برای همه چت ها محدود نمی شود.

فیس بوک مسنجر مدت هاست که این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است. جای تعجب است که واتس اپ، یکی دیگر از زیرمجموعه های شرکت متل در کنار فیس بوک، تاکنون از این قابلیت بهره مند نشده بود.

همانطور که در اسکرین شات های بالا مشاهده می شود، کاربران واتس اپ اکنون به 20 رنگ مختلف و بیش از 22 تم دسترسی دارند. با انتخاب موضوع، رنگ مناسبی به صورت خودکار برای پیام ها در نظر گرفته می شود. اما در صورت تمایل می توانید برای هر چت تصویر پس زمینه متفاوتی را بدون تغییر رنگ پیام ها انتخاب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که شخصی سازی تم چت برای کاربر مقابل اعمال نمی شود و کاربر مقابل می تواند چت را جداگانه شخصی سازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *