9 سریال جذاب کره‌ای که در آن‌ها «نفرت» به «عشق» تبدیل می‌شود

داستان های عاشقانه یکی از موضوعات رایج و محبوب درام های کره ای است. اما خود ژانر عاشقانه می تواند زیرشاخه های زیادی داشته باشد و به شکل های مختلفی روایت شود که یکی از آنها شکل گیری روابط عاشقانه بین افرادی است که در ابتدا همدیگر را دوست ندارند.

تبدیل دشمنی به عشق در سریال های کره ای معمولا به شکلی جذاب اتفاق می افتد زیرا فراز و نشیب ها و تنش های جالب و همچنین چرخش های غیرمنتظره در روابط افراد را به مخاطب نشان می دهد. در اینجا لیستی از 9 درام کره ای وجود دارد که تبدیل یک رابطه از دشمنی به عشق را به جذاب ترین شکل به تصویر می کشد.

1. تو از ستاره ها آمدی (2013)

دویو مین جون، بیگانه فضایی که قرن هاست روی زمین زندگی می کند، با دختری جوان و پرشور به نام چن سون می آشنا می شود. مین جون به دلیل ظاهر جوان و جاودانه اش از جامعه کنونی بشری فاصله گرفته و زندگی ای منزوی دارد. با گذشت زمان، او به Soon-mi علاقه مند می شود، اما تفاوت های آنها و خطر آشکار شدن هویت بیگانه اش، این رابطه با چالش های بزرگی روبرو می شود. سونمی که از گذشته و خانواده اش رنج می برد به عشق مینجون پناه می برد. با این حال، با نزدیک شدن به پایان ماموریت مینجون در زمین، آنها مجبور به گرفتن برخی تصمیمات سخت می شوند.

2. کفتار (2020)

کفتار

جونگ گومجا وکیلی بی رحم و بی باک است که از هر ترفندی برای برنده شدن در پرونده ها استفاده می کند. از طرف دیگر، یون هی جائه یک وکیل جوان و باهوش است که کاملاً بر اساس اصول اخلاقی کار می کند. این دو در یک موسسه حقوقی با هم کار می کنند و رقابت شدیدی بین آنها شکل می گیرد. با گذشت زمان، آنها احساس می‌کنند که به یکدیگر علاقه دارند، اما تفاوت‌هایشان و رقابت شدید در دنیای حرفه‌ای‌شان، نزدیک شدن را برایشان دشوار می‌کند.

3. مرد بی گناه (2012)

مرد

کانگ مارو، مرد جوانی که به خاطر جنایتی ناموجه زندانی شده است، پس از آزادی تصمیم می گیرد از زنی که به او خیانت کرده و زندگی او را نابود کرده است، انتقام بگیرد. او برای انتقام سعی می کند به دختر خوانده آن زن نزدیک شود. اما با گذشت زمان احساسات واقعی بین او و دختر ایجاد می شود و او با یک دوراهی دشوار روبرو می شود.

4. دنباله دارها (2022)

دنباله دار

اوه هانبیول یک مدیر روابط عمومی در یک آژانس سرگرمی است که با یک فوق ستاره متکبر و خودخواه به نام گونگ ته سونگ آشنا می شود. این دو به دردسر می افتند و رابطه ای پر از تنش و درگیری بین آنها ایجاد می شود. با این حال، با گذشت زمان، آنها متوجه می شوند که به یکدیگر نیاز دارند و بنابراین به تدریج به یکدیگر نزدیک می شوند. این سریال روابط پیچیده بین افراد مشهور و افرادی که در پشت صحنه در صنعت سرگرمی کار می کنند را بررسی می کند.

5. پسرها بهتر از گلها هستند (2009)

برتر

گام جندی، دختری از طبقه متوسط، به یک مدرسه خصوصی برای ثروتمندان منتقل می شود. او در این مدرسه با گروهی به نام «اف 4» که متشکل از چند پسر پولدار و مغرور است مواجه می شود. رهبر گروه، گو جونپئو، رفتار بدی با جاندی دارد، اما در نهایت به او علاقه مند می شود و باعث تنش و درگیری بین اعضای F4 می شود.

6. من با آنتیفن ازدواج کردم (2021)

ضد

لی گان یونگ خبرنگار جوانی است که از ستاره مشهوری به نام هو جون بسیار متنفر است و او را به خاطر رفتارش سرزنش می کند. یک بار اتفاقی باید با هم در یک نمایش واقعی شرکت کنند. در این برنامه باید مدت کوتاهی با هم زندگی کنند. در طول این برنامه آنها مجبور می شوند با گذشته خود روبرو شوند و به تدریج به یکدیگر نزدیکتر می شوند.

7. من یک ربات نیستم (2017)

ربات

کیم مین کیو مرد ثروتمندی است که به انسان حساسیت دارد و به همین دلیل عاشق یک ربات انسان نما می شود. او فکر می کند که این ربات احساساتی دارد و به او علاقه مند است. اما وقتی مینکیو متوجه می شود که این ربات در واقع یک انسان است، با چالش های عاطفی بزرگی روبرو می شود.

8. دیوانه برای یکدیگر (2021)

دیوانه

لی مین کیونگ، یک زن جوان با مشکلات اعتماد به نفس، با مردی به نام نو هوی وو آشنا می شود که یک کارآگاه خشن و عصبی است. هیچ یک از آنها به دلیل مشکلات شخصی خود نمی توانند روابط سالمی با دیگران برقرار کنند. با این حال، با گذشت زمان، آنها احساسات متفاوتی نسبت به یکدیگر پیدا می کنند.

9. دوست دارم از تو متنفر باشم (2023)

این را دوست دارم

Yeo Mi-Ran یک وکیل جوان در یک شرکت حقوقی است که عمدتاً با افرادی از صنعت سرگرمی کار می کند. او علاقه ای به داشتن یک رابطه عاشقانه ندارد و از باختن به یک مرد در هر کاری متنفر است. از طرفی Nam Gang-ho بازیگر معروفی است که به دلیل ظاهر جذاب، هوش و مهربانی اش به محبوب ترین بازیگر کره تبدیل شده است. اگرچه او برای بازی در فیلم های عاشقانه شناخته شده است، اما در زندگی واقعی به زنان اعتماد ندارد. این دو نفر با وجود اختلافات کم کم جذب یکدیگر می شوند و رابطه ای پر از جذابیت و البته تنش بین آنها شکل می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *