«غریزه» به زودی روی پرده می‌رود

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، چهارمین فیلم بلند سینمایی «غریزه» سیاوش اسعدی در نیمه دوم سال 1403 اکران می شود.

این فیلم که در دو سال اخیر موفق به دریافت پروانه نمایش نشد، در نهایت با ایجاد آخرین تغییرات و شرایط جدیدی که بر فضای سینما حاکم شده است، فرصت دیدار با مخاطبان را در اکران خواهد داشت.

«غریزه» در سال 2023 و در حالی که منتظر مجوز اکران داخلی بود، در بخش اصلی و رقابتی 6 جشنواره معتبر بین المللی به نمایش درآمد که در این میان سیاوش اسعدی برنده جایزه ویژه داوران برای کارگردانی از بیست و چهارمین جشنواره فیلم اوجای کالیفرنیا شد. ساینا روحانی. او در اولین تجربه بازیگری خود برنده جایزه بهترین بازیگر زن از بیست و یکمین جشنواره فیلم سالنتو ایتالیا شد.

«غریزه» همچنین در بیست و یکمین دوره جشنواره Imagine India در مادرید اسپانیا، سی امین دوره جشنواره آلدنبرگ آلمان، بیست و یکمین دوره جشنواره جهانی ایسکیا ایتالیا و شانزدهمین دوره جشنواره منار سوفیا به نمایش درآمد. در بلغارستان، نقدها و نظرات انتقادی مخاطبان و منتقدان این جشنواره ها را دریافت کرد. دریافت سفرهای جهانی فیلم اسدی در سال 2024 ادامه خواهد داشت.

در «غریزه» که به طور کامل در بخش خصوصی تهیه و تولید شده است، امین حیایی، پانته آ پناهی ها و ژاله صامتی به همراه دو چهره جدید ساینا روحانی و مهدیار شاه محمدی در نقش دو نوجوان مرکزی بازی می کنند. داستان فرهاد شریفی، افشین سنگ چاپ و پردیس پورابدینی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *