وام 300 میلیونی بدون چک و سفته !

بانک ملی ایران برای حمایت همه جانبه از مشتریان و تنوع بخشی به خدمات و محصولات خود، طرح تسهیلاتی را با نام «مهربانی» تهیه کرده است. سقف این وام 300 میلیون است و نیازی به ایجاد سپرده متوسط ​​یا ضامن ندارد.

به گزارش کماپپرس، بر اساس دسته بندی، متقاضیان واقعی وام 300 میلیون تومانی بانک ملی ایران باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک های برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. این وام یک وام خوب است و فقط دو یا چهار درصد کارمزد به آن تعلق می گیرد. افراد پس از دریافت این وام تا 60 ماه فرصت دارند تا آن را تسویه کنند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، میزان کارمزد و مدت بازپرداخت هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. سود کل تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می رسد. مجموع تسهیلات و سود آن 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

نکاتی درباره وام 300 میلیونی بانک ملی

لازم به ذکر است متقاضیان واجد شرایط در صورت عدم تمایل به ادامه روند دریافت این وام، امکان انتقال بخشی یا تمامی امتیازات آن را به اعضای درجه یک خانواده خود دارند.

همچنین اشخاص حقوقی امکان درخواست این تسهیلات را دارند و می توانند با افتتاح حساب وام و پس انداز ریالی از آن استفاده کنند. اشخاص حقوقی باید کارکنان خود را به بانک ملی معرفی کنند تا امتیاز کسب شده برای دریافت این وام به آنها واریز شود.

برای دریافت این تسهیلات، امکان افتتاح حساب غیرحضوری، از طریق سامانه بام وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *