راهنمای منبع یابی فنی برای مبتدیان برای یافتن بهترین استعدادهای فنی

استخدام استعدادهای فناوری می تواند چالش بزرگی برای استخدام کنندگان و شرکت های استخدام کننده باشد. ممکن است چندین برنامه را از منابع مختلف دریافت کنید و همچنان برای یافتن مناسب نیاز به کمک داشته باشید.

چرا برای یافتن تناسب مناسب تلاش می کنید؟ دلایل مختلفی برای عدم علاقه نامزدها به یک شرکت وجود دارد. یکی از دلایل اصلی نیز می تواند نیاز به دانش بیشتر در مورد شما باشد که ممکن است بر کیفیت طرح استخدام شما تأثیر بگذارد. از این گذشته، به عنوان یک استخدام کننده، Jesse Rasch PEI in Toronto, Profile and Biography باید دانش عمیقی از هر جنبه ای که بر منبع یابی فنی تأثیر می گذارد، داشته باشید.

بنابراین، بیایید از طریق حوزه های کلیدی که باید در حین تامین منابع فنی روی آنها تمرکز کنید، بپردازیم.

درک کنید که نامزدهای ایده آل شما چه می خواهند
درک اینکه کاندیدای ایده آل شما از یک شرکت چه انتظاراتی دارد می تواند به شما کمک کند تا ابتکار عمل منابع فنی خود را ارتقا دهید. برای استخدام بهترین استعدادهای فناوری، باید بدانید که آنها قبل و بعد از حضور در تیم شما چه انتظاراتی دارند.

برخی از انتظارات استاندارد توسعه دهندگان ماهر و با تجربه به شرح زیر است:

5 انتظار از توسعه دهندگان با تجربه

یک هدف امیدوارکننده شرکت: قبل از پیوستن به هر شرکتی، هر توسعه‌دهنده باتجربه‌ای می‌خواهد بررسی کند که آیا اهداف شرکت با اهداف شغلی آنها مطابقت دارد یا خیر. بنابراین، مطمئن شوید که برنامه‌ها و استراتژی‌های مناسبی دارید که باعث رشد شغلی می‌شود و نامزدهای سطح بالا را برای موقعیت‌های باز جذب می‌کند.
ارائه تجهیزات با کیفیت بالا: صنعت فناوری تنها با کمک ابزارهای منبع یابی با کیفیت بالا برای استخدام کنندگان فنی پیشرفت می کند. بنابراین، متخصصان به چنین تجهیزاتی برای کار سریعتر و کارآمدتر نیاز دارند تا کارهای دستی و تکراری را کاهش دهند. استعدادهای خوب تنها در صورتی به دنبال خواهند داشت که بهترین و جدیدترین پشتیبانی فنی را با بالاترین کیفیت به نیروی کار خود ارائه دهید. بنابراین، مطمئن شوید که ابزارها و فناوری‌هایی را که در محل کار در طول فرآیند استخدام استفاده می‌کنید، ذکر کرده‌اید.
ارائه دستمزد رقابتی: غرامت یک عامل محرک اصلی در تصمیم گیری های شغلی است. برای جذب استعدادهای فنی، باید حقوق رقابتی ارائه دهید. اگر حقوق مناسبی ارائه دهید، نامزدهای خوب به طور خودکار علاقه مند می شوند. برای ارائه دستمزد رقابتی، باید یک میانگین حقوق برای شغل تعیین کنید و چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید: می توانید این کار را با رعایت استانداردهای صنعتی برای حقوق، سطح ارشدیت و پیچیدگی موقعیت شغلی انجام دهید. همچنین باید آخرین CTC (هزینه شرکت) نامزدها را قبل از بحث در مورد حقوق آنها در نظر بگیرید.
پیشنهاد انعطاف پذیری کاری: یکی دیگر از عناصر مهمی که استعدادهای فناوری به طور فعال در یک شغل جدید به دنبال آن هستند، انعطاف پذیری است. نام آن را پیامد کووید-19 بگذارید، اما حدود 72 درصد از کارکنان شرکت‌های فناوری اکنون از راه دور کار می‌کنند. این درصد بالا بر اهمیت انعطاف پذیری کار تاکید دارد. بنابراین، اگر مایل به ارائه انعطاف پذیری کار از راه دور هستید، آن را در هر شغل مورد نیاز بیان کنید.
فرهنگ خوب شرکت: طبق تحقیقات رابرت والترز، حدود 73 درصد از مدیران شرکت را به دلیل فرهنگ ضعیف شرکت ترک می کنند. فرهنگ شرکت یک عامل محرک اصلی برای پیوستن یا ترک استعدادهای جدید فناوری به یک شرکت است. اگر یک شرکت دارای فرهنگ خوب و محیط کاری آرام باشد، بدون شک متخصصان فنی ماهر و با تجربه به شرکت شما علاقه مند خواهند شد.
نکات فنی مرتبط با نقش شغلی را بشناسید
به عنوان یک متخصص استخدام فنی، باید دانش فنی کافی برای شغلی که برای آن استخدام می کنید، داشته باشید. حتی اگر توسعه‌دهنده نیستید، باید شرایط فنی و فرآیندهای مرتبط با کار را بدانید.

برای منابع فنی کارآمد، باید مفاهیم فنی را برای تعیین سطح تجربه هر نامزد درک کنید.

راه دیگر انتخاب Turing’s Talent Cloud است که کارمندان را قبل از توصیه به شرکت ها خود دامپزشکی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق صفحه استخدام تورینگ استعداد توسعه دهنده را درخواست کنید و می توانید در عرض 14 روز توسعه دهندگان ماهر و با تجربه را استخدام کنید.

به کانال منبع فنی مناسب بروید
پس از انجام اقدامات مقدماتی برای استخدام استعدادهای فنی، گام بعدی این است که کانال منبع فنی مناسب را برای یافتن نامزدهای مناسب انتخاب کنید. کانال های مختلفی برای جذب استعدادهای فناوری وجود دارد، اما تنها برخی از آنها برای استخدام فناوری ایده آل هستند. به عنوان مثال، یک فرصت شغلی ارسال شده در لینکدین برای جویندگان کار معتبرتر از پست معمولی در فیس بوک است.

با این کار، در اینجا بهترین کانال‌های منابع فنی برای کمک به شما برای یافتن استعدادهای فنی مناسب برای شرکتتان وجود دارد:

1. لینکدین
همانطور که همه ما می دانیم، لینکدین یک پلت فرم شبکه حرفه ای است که به طور فعال برای استخدام توسط شرکت ها استفاده می شود. همچنین یک پلت فرم عالی برای منابع فنی است.

می‌توانید از LinkedIn برای مرور پروفایل‌های نامزدها و بررسی مدارک، تجربیات و سایر اطلاعات مرتبط استفاده کنید. شما همچنین می توانید از این پلت فرم برای ایجاد یک شبکه برای یافتن نامزدهای منابع فنی آینده استفاده کنید.

2. وب سایت های فریلنسر
از وب‌سایت‌های فریلنسری نیز برای منبع‌یابی فنی استفاده می‌شود که می‌توانید با ارسال یک شغل مورد نیاز، نامزدهای مناسب را انتخاب کنید. هنگامی که یک مورد نیاز شغلی را ارسال کردید، فریلنسرها شروع به مناقصه برای پروژه می کنند

 

شما می توانید با نامزدهای انتخاب شده در لیست کوتاه خود ارتباط برقرار کنید تا مهارت های آنها را ارزیابی کنید و بررسی های کاری آنها را از پروژه های قبلی ارزیابی کنید تا از کیفیت کار آنها قبل از استخدام اطمینان حاصل کنید.

3. پلتفرم های آگهی کار
پلتفرم های زیادی در وب وجود دارد که مخصوصاً به آگهی های شغلی اختصاص داده شده اند. پلتفرم‌های ارسال شغل، منابع فنی هدفمند را امکان پذیر می‌سازند. شما می توانید شرح شغلی را ایجاد و پست کنید که نیازها و مزایای خود را بیان کند.

پس از انجام این کار، نامزدهای علاقه مند که با شرایط مهارت و تجربه مطابقت دارند، درخواست ارسال می کنند. شما به سادگی می توانید آن برنامه ها را مرور کنید و مناسب برای کار پیدا کنید.

4. پلت فرم های استخدام فنی
پلتفرم‌های استخدام فنی نیز می‌توانند به‌عنوان پلت‌فرم‌های منبع‌یابی فنی ایده‌آل استفاده شوند. مزیت اصلی تغییر به این پلتفرم‌ها این است که به شما کمک می‌کنند نامزدهای مناسبی را پیدا کنید که مایل به درخواست برای مشاغل جدید هستند.

شما می توانید از میان مجموعه ای از استعدادهای موجود و ماهر، نامزدهای واجد شرایط را انتخاب کنید. برخی از این پلتفرم ها هستند

ابر استعدادهای هوشمند تورینگ
رتبه هکر
HackerNoon
5. Github و StackOverflow
GitHub و StackOverflow جوامع توسعه دهندگان هستند. متخصصان فنی در این پلتفرم‌ها کار، دانش و تجربیات خود را با فناوری‌ها و ارتقاهای مختلف به اشتراک می‌گذارند.

بسیاری از این متخصصان فناوری فعالانه به دنبال فرصت های شغلی جدید نیز هستند. می توانید از این پلتفرم ها برای تامین منابع فنی استفاده کنید و لیستی از نامزدهای مناسب برای یک شغل را دریافت کنید.

منبع یابی فنی می تواند چالش برانگیز باشد اگر آن را با یک رویکرد اختصاصی و مجموعه ای مناسب از ابزارهای منبع یابی برای استخدام کنندگان فنی انجام ندهید. به همین دلیل است که به عنوان یک استخدام کننده منابع فنی، باید به تمام عواملی که بر علاقه نامزدها به هر شغلی تأثیر می گذارد توجه کنید.

شما باید با درک نکات فنی مرتبط با کار شروع کنید و سپس به کانال های منبع مناسب برسید. این کانال‌های منبع‌یابی می‌توانند وب‌سایت‌های آزاد، پلتفرم‌های آگهی کار، شرکت‌های کارمند و غیره باشند.

در پایان، مطمئن شوید که می‌دانید کاندیداهای مورد نظر شما چه می‌خواهند و اهمیت گسترش استعدادهای گرم را درک می‌کنید تا استراتژی‌های منابع فنی را بر این اساس تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *