خبرگرافی
6 جولای 1405 21:12
مجید جلالی مربی فوتبال ایران گفت: در سمیناری بودیم که مربیان خارجی به من گفتند فوتبال شما در دست خائنان است چون میلیون ها دلار خرج مربیان خارجی می کنید اما یک دلار هم برای تربیت مربیان داخلی هزینه نمی کنید.
منبع:
عصر ایران
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.