آخرین مطالب

همکاران

این جام جهانی فاجعه است

این جام جهانی فاجعه است

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار مقابل مصر در چارچوب جام جهانی 2026 که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در پاسخ به این سوال که بعد از این دیدار دراماتیک چه احساسی دارید؟ در Mixdzone گفت: متأسفانه ناراحتم اما امید داریم. بعد از بازی انرژی خوبی در رختکن داشتیم. منتظر بازی های فردا هستیم تا ببینیم چه می شود.

طارمی در واکنش به بازگشت سریع به تیجوانا پس از پایان بازی گفت: همیشه از این موضوع شاکی بوده ایم. این جام جهانی یک فاجعه است. منظورم از فیفا این است که باید هر مشکلی را حل کنند، اما تاکنون این مشکل حل نشده است. اینفانتینیو به رختکن تیم ما آمد و گفت این تازه شروع است اما فردا مرحله گروهی پایان می یابد و به دلیل مشکلات ویزا عوامل اجرایی خود را نداریم. بازگشت به تیجوانا پس از هر بازی چگونه ممکن است؟ ما مردم مکزیک را دوست داریم، اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای این درست نیست. از نظر ما این عادلانه نیست، اگر از نظر فیفا عادلانه باشد برای آنها خوب است. اگر بخواهند اینجا نباشیم، اشکالی ندارد، می رویم.

مهاجم تیم ملی در خصوص 2 گل رد شده خود مقابل بلژیک و مصر گفت: اینها مسائل فوتبالی است و ما از اتفاقات خارج از زمین گلایه داریم، جزئیات فوتبال مهم است، هیچ بهبودی نداشتیم، هنوز امید داریم و اگر اتفاق خاصی بیفتد مسئولیت آن را به عهده می گیرم چون آن پنالتی را از دست دادم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از تماشاگران خواهان شکست تیم ملی هستند؟ وی گفت: ما روی بازی خودمان تمرکز می کنیم و کارمان را انجام می دهیم. ما می خواهیم برای مردم داخل و خارج از ایران شادی به ارمغان بیاوریم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا نامگذاری بازی امروز تاثیری در عملکرد شما داشته است؟ گفت: ما این را در دین خود قبول نداریم، اما به همه این افراد احترام می گذاریم. این نظر آنهاست. به ما مربوط نیست. ما اینجا هستیم تا فوتبال بازی کنیم و به همه احترام می گذاریم.

طارمی در پاسخ به اینکه با وجود این اتفاقات، ارتقاء برای ایران چه معنایی خواهد داشت، گفت: بی صبرانه منتظر ادامه راه هستیم. ما انرژی خوبی در درون خود داریم. اما ما باید در مورد آنچه در خارج اتفاق می افتد صحبت کنیم. ما باید آن را رها کنیم زیرا نمی توانیم همیشه آن را با خود نگه داریم. برخی از مردم ما را دوست ندارند، اما من فکر می کنم این درست نیست. ما انرژی مثبت و خوبی در خود داریم و فردا خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. ما اینجا هستیم تا تاریخ خود را به واقعیت تبدیل کنیم. اگر رویای ما محقق شود خدا را شکر اما اگر نشد به بازی خود افتخار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *