اگر کشور با کمبود مواد اولیه مواد مخدر مواجه نیست، چرا مسئولان وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، نمایندگان مجلس و حتی ستاد مبارزه با مواد مخدر در دو سال اخیر بارها نسبت به بحران عرضه مرفین و تریاک دارویی هشدار داده اند؟ اگر واقعاً با کمبود مواجه هستیم، آیا ارسال پیامک روزانه به تنهایی می تواند پاسخگوی این وضعیت باشد؟