آخرین مطالب

همکاران

مرضیه برومند سفیر آب شد

مرضیه برومند سفیر آب شد

چندی پیش در آخرین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب و در چارچوب برنامه های مدیریت مصرف آب، در جلسه ای با حضور حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای منطقه یک تهران، مرضیه برومند به عنوان سفیر آب آبفای این منطقه معرفی شد تا در راستای همکاری با این مجموعه در راستای ارتقای مدیریت فرهنگی مصرف آب و صیانت از فرهنگ منابع آب کشور، مرضیه برومند به عنوان سفیر آب این منطقه معرفی شود. ظرفیت ها

اکبریان در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت هنرمندان و فرهنگیان نقش موثری در جلب توجه جامعه به اهمیت مدیریت مصرف آب و حفاظت از منابع آبی کشور دارد.

سال آبی گذشته یکی از سخت ترین سال های آبی در بیش از 6 دهه گذشته بود و تهران کمترین میزان بارندگی را در 60 سال اخیر تجربه کرد. با این وجود با اجرای برنامه های فنی و مدیریتی و همکاری شهروندان، مصرف آب در مقاطعی بین 15 تا 20 درصد کاهش یافت.

در همین زمینه مرضیه برومند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه نیاکان ما در این دیار خشک دستاوردهای زیادی مانند قنات داشتند که به آن افتخار می کنیم، اما افزایش جمعیت، تغییر سبک زندگی و نیازهای جدید شرایط ما را تغییر داده است و همانطور که قبلاً در آثاری مانند سریال «آب پریا» و یا در سریال «زیزیگولو» مانند سریال «زیزیگولو» از جمله پیام های خیابانی و پرتاب کننده های ما نشان داده ام. خاطرات همچنین در زمینه مشکلات ناشی از عدم تعادل انرژی، اگر باز هم تاثیر کلام داشته باشم، هر کاری از دستم بربیاید دریغ نمی کنم.

این مدیر خاطرنشان کرد: علاوه بر بحران هایی که در سال های اخیر در حوزه تامین آب و برق داشتیم، چند سالی است که بر موضوع مهمی تاکید دارم و آن احساس مالکیت مردم و شهروندان بر تمامی منابع ملموس و ناملموس، طبیعی و غیرطبیعی، میراثی و تاریخی است. مردم باید این مملکت و سرزمین را مال خود بدانند و آن وقت نگرششان نسبت به همه چیز تغییر می کند چون مشکل دیگر فقط آب نیست، آب، برق، گاز و محیط زیست همه به هم متصل هستند و به نظر من باید نهادینه توجه مردم به ارزش های سرزمینی، دارایی ها و کمبودها جلب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *