ستاره سادات قطبی در ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است از دغدغه های دوران ازدواجش با آقای شکیبا خبر داده است. وی با اشاره به اینکه پذیرفتن فرزندش توسط همسر آینده اش مهم ترین شرط ازدواجش بود، توضیح داد که چگونه رابطه صمیمی بین پسر خودش از ازدواج اولش و پسر شهرام شکیبا از اولین ازدواجش شکل گرفت.
در ادامه این ویدیو لحظه ای را می بینیم که چهار پسر سادات قطبی به دیدار او می آیند و هر کدام با اهدای گل او را به گرمی در آغوش می گیرند. این مجری تلویزیون ضمن نمایش این ارتباط عاطفی از وضعیت روابط پسرانش ابراز خرسندی کرد.
قطبی در پایان این ویدئوی احساسی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را کرده است تا فرزندانش مانند دوستان در کنار یکدیگر باشند، ابراز امیدواری کرد که این فضای دوستانه بین آنها همیشه برقرار باشد.
درباره ستاره قطبی سادات بیشتر بدانید
ستاره سادات قطبی متولد 12 اسفند 1365 در نجف آباد اصفهان مجری و بازیگر تلویزیون است که فعالیت خود را در صدا و سیما به عنوان گرافیست برای برنامه های مذهبی و آموزشی آغاز کرد. او پس از ازدواج با شهرام شکیبا مجری و نویسنده مشهور وارد عرصه اجرا شد و به ایفای نقش در سریال هایی چون «نوار زرد ۲» و «گاندو ۲» ادامه داد.
این مجری تلویزیون که یکی از چهره های فعال اینستاگرام است، پس از ازدواج اول ناموفق که حاصل آن یک پسر به نام امیرعلی بود، در سال 1392 با شهرام شکیبا ازدواج کرد. ستاره سادات قطبی که از این ازدواج صاحب دو پسر به نام های صدرا و محمدحسین شد، به تازگی تصاویری از خانواده خود منتشر کرده است که نشان از پیوند عاطفی او با چهار پسرش دارد.