آخرین مطالب

همکاران

آب متغیر نیابتی توسعه است/  باید از آب گذر کرد و به توسعه پرداخت

آب متغیر نیابتی توسعه است/ باید از آب گذر کرد و به توسعه پرداخت

بهره وری آب قبل از اینکه یک محاسبه اقتصادی باشد یک سوال فلسفی است. برای هر قطره چقدر کرامت انسانی تولید می کنیم؟ چقدر عدالت؟ چقدر ارزش زندگی کردن دارد؟ آب و توسعه دو طرف یک حقیقت هستند، جدایی آنها به نیستی می انجامد. بنابراین، هر سیاست آبی باید شامل بازنویسی مدل توسعه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *