خبرگرافی

۱۰ سلبریتی هالیوودی که ظاهراً با مافیا ارتباط داشته‌اند؛ از فرانک سیناترا تا مرلین مونرو

صنعت سینما شخصیت‌های مافیایی را برای بسیاری جذاب و دوست‌داشتنی می‌کند و خط داستانی قتل‌های مافیایی، روابط خانوادگی و اقدامات گانگستری دراماتیک همیشه در صدر صفحه نمایش نقره‌ای قرار داشته است. اما مدت هاست که در پشت صحنه زمزمه های ارتباط این صنعت با مافیا به گوش می رسد. در ظاهر، این منطقی به نظر می رسد.

ارتباط هالیوود و جرایم سازمان یافته به دوران باستان بازمی گردد. این دو موسسه برای چندین دهه در یک رابطه دوستانه و ظریف (و گاهی نه چندان ظریف) بوده اند. به عنوان مثال، هالیوود عاشق تولید فیلم های مافیایی و تبلیغ شخصیت های سرسخت مافیایی است. صنعت سینما شخصیت‌های مافیایی را برای بسیاری جذاب و دوست‌داشتنی می‌کند و خط داستانی قتل‌های مافیایی، روابط خانوادگی و اقدامات گانگستری دراماتیک همیشه در صدر صفحه نمایش نقره‌ای قرار داشته است. اما مدت هاست که در پشت صحنه زمزمه هایی مبنی بر ارتباط این صنعت با مافیا به گوش می رسد. در ظاهر، این منطقی به نظر می رسد.

افراد مشهور پول، قدرت، شهرت و نفوذ اجتماعی زیادی دارند. چرا جنایات سازمان یافته بخشی از این اقدام نخواهد بود؟ محبوبیت در تجارت سینما بسیار مهم است و مدت ها تصور می شد که روابط مافیایی در پشت صحنه وجود دارد که باعث پولشویی و افزایش ارتباطات آنها می شود. این روابط بسیار قدیمی تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. در این لیست نگاهی خواهیم داشت به ده ستاره مشهور هالیوود که ظاهراً با مافیا ارتباط داشتند. گفته می شود که برخی از این سلبریتی ها در طول زندگی حرفه ای خود با سندیکاهای جنایی ارتباط عمیق و پایداری دارند. دیگران با مافیا به روش های غیر محتمل، سطحی و حتی تقریباً مرگبار مرتبط بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *