خبرگرافی

گریسلدا؛ داستان ملکه کوکائین/ یک قاچاقچی مواد مخدر تشنه به خون!

زندگی "گریزلدا بلانکو" این بخشی از تاریخ تاریک شبکه های جنایی جهانی است و اکنون به یک سریال شش قسمتی از نتفلیکس تبدیل شده است که در روز پنج شنبه (25 ژانویه) پخش می شود.

"گریزلدا بلانکو" او به دلیل دست داشتن در بیش از 250 قتل از جمله قتل دو شوهرش شناخته شده است. او به عنوان بیوه سیاه یا مادرخوانده کوکائین شناخته می شد. بین دهه 1970 و 1980، او با قاچاق کوکائین از کلمبیا به ایالات متحده ثروت هنگفتی به دست آورد. او در سال 2012 پس از گذراندن حدود 30 سال حبس در زندانی در آمریکا هنگام خرید از یک قصابی در نبش خیابان 29 مدائن در سن 69 سالگی با شلیک یک موتورسوار به سر او کشته شد. و شانه خارج از مغازه.

به گفته ال پایس، گاردین، تایم، زندگی او بخشی از تاریخ تاریک شبکه های جنایی جهانی است و اکنون به یک سریال شش قسمتی از نتفلیکس تبدیل شده است که در روز پنجشنبه (25 ژانویه) برای اولین بار پخش شد. "سوفیا ورگارا" این بازیگر کلمبیایی در آن سریال نقش گریزلدا را بازی می کند. کارگردان آن سریال کلمبیایی دیگری به نام است "آندرس بائز" گریزلدا را داستانی از توانمندسازی زنان توصیف می کند. او می گوید:"من هرگز شخصیت زنی را پیدا نکردم که به سطح موفقیت، احترام و ترسی که همه در گریزلدا دارند، دست یافته باشد. این ناهنجاری برای من به عنوان داستان نویس بسیار جذاب بود. تا به حال روایت زندگی او به تصویر کشیده نشده بود، این واقعیت که او نیاز داشت دنیایش بیش از یک خط در داستان مربوط به شبکه های جنایی باشد.".

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *