خبرگرافی

گاف سامسونگ؛ افشای اطلاعات سری گلکسی S۲۴ قبل از رونمایی رسمی

گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ بالاخره امشب معرفی می شوند. تاکنون گزارش های زیادی از این دستگاه ها منتشر شده که مشخصات کامل آن ها را فاش می کند و حالا چند ساعت مانده به معرفی رسمی گوشی های گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا، سامسونگ قیمت و ترکیب رنگی این سری را فاش کرده است.

به گزارش دیجیاتو، رویداد Galaxy Unpacked 2024 امشب ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود که در آن شاهد معرفی سری گلکسی اس 24 خواهیم بود. در حالی که ما تقریباً به افشای مشخصات گوشی جدید قبل از عرضه رسمی عادت کرده ایم، وب سایت کارائیب سامسونگ ظاهراً برای مدت کوتاهی گلکسی اس 24 5 جی را با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و گلکسی اس 24 اولترا با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را راه اندازی کرده است.

قیمت گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا

بر اساس اطلاعات موجود در این صفحه، نسخه 256 گیگابایتی گلکسی اس 24 با قیمت اولیه 1049 دلار به فروش می رسد و نسخه اولترا با حافظه داخلی 512 گیگابایتی در زمان عرضه 1399 دلار قیمت دارد. البته ممکن است این قیمت ها در بازارهای دیگر تفاوت هایی داشته باشند.

همچنین در این صفحه برای نسخه اصلی بهبود عکاسی در شب، شارژ سریع بی سیم، حذف نویز و مقاومت در برابر آب و برای گلکسی اس 24 اولترا ویژگی هایی مانند وضوح +QHD، ارائه چشمگیرترین قابلیت های عکاسی و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در این صفحه ذکر شده است. .

چند ساعت قبل از رونمایی رسمی، سامسونگ به اشتباه اطلاعات سری گلکسی اس 24 را فاش کرد

همانطور که در رندرهای لو رفته از این سری دیدیم، سری گلکسی اس 24 در رنگ های بنفش، زرد، مشکی و خاکستری عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *