خبرگرافی

کشف شوکه کننده دانشمند هاروارد: باقیمانده سفینه بیگانگان فضایی

او حالا در گفتگوی جدید با رادیو بوستون پا بر ادعای خود گذاشته و مدعی شده که مدارک جدیدی برای اثبات ادعای خود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، لوب گفت: شواهد جدید نشان می دهد که این شهاب سنگ چیزی شبیه فضاپیمای وویجر است که توسط بیگانگان فضایی ساخته شده است.

شهاب سنگی که لوب به آن اشاره کرد، با نام “IM1” حدود یک دهه پیش در آب های اقیانوس آرام در نزدیکی پاپوآ گینه نو سقوط کرد و تا سال 2022 که ادعای لوب مطرح شد مورد توجه قرار نگرفت.

این اخترفیزیکدان به طور خستگی ناپذیری کف اقیانوس را برای بقایای شهاب سنگ جستجو کرده است و سال گذشته ادعا کرد که بقایای یک جسم فلزی کروی را پیدا کرده است که احتمالاً متعلق به یک فناوری فضایی است.

او نتایج تحقیقات خود را در ماه اکتبر منتشر کرد که البته از سوی بسیاری از جامعه علمی با شک و تردید مواجه شد. بسیاری یافته‌های لوب را نتیجه فعالیت‌های انسانی، مانند آزمایش‌های اتمی یا حتی ماده خاکستری رایج‌تر می‌دانند.

این دانشمند جنجالی به رادیو بوستون گفت: ترکیب شیمیایی آن با عناصر منظومه شمسی متفاوت است. ما 55 عنصر باقیمانده جدول تناوبی را با هم مقایسه کردیم و متوجه شدیم که عناصر قطعاً بسیار متفاوت هستند.”

وی در پاسخ به کسانی که آثار او را شبه علم و تئوری توطئه می دانند، گفت: ادعای من تئوری نیست، البته اگر جزئی از این روند علمی نیستید و به توجهی که به آن شده است حسادت می کنید. سپس شروع به انتقاد از آن می کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *