خبرگرافی

پیش بینی مدیر عامل انویدیا در مورد آینده عرضه تراشه در ایالات متحده

پیش‌بینی جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا مبنی بر اینکه عرضه تراشه‌های ایالات متحده طی 10 تا 20 سال آینده به دست خواهد آمد، اهمیت این وظیفه و نیاز به تعهد پایدار را نشان می‌دهد.

به گزارش TechNock، جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا اعلام کرده است که انتظار می‌رود آمریکا در 10 تا 20 سال آینده در تامین تراشه خودکفا شود. زنجیره تامین تراشه جهانی پیچیده است زیرا قطعات مختلف در کشورهای مختلف تولید می شوند.

تایوان یکی از کشورهای مهم در تولید تراشه است. این پیچیدگی در زنجیره تامین تراشه به این معنی است که هیچ برندی همه چیز را ندارد. به همین دلیل، برندهای آمریکایی برای بخش‌های مختلف فرآیند تولید تراشه به چندین کشور دیگر متکی هستند.

گیزچینا او می نویسد که آمریکا تلاش های زیادی برای کاهش وابستگی به تولید تراشه های خارجی به ویژه با توجه به تنش های جغرافیایی و نگرانی های امنیت ملی انجام داده است. دولت بایدن بر لزوم تقویت زنجیره تامین تراشه کشور برای اطمینان از انعطاف پذیری و امنیت آن تاکید کرده است.

استقلال در تولید تراشه برای آمریکا بسیار مهم است. زیرا خطر اختلال در زنجیره تامین و تهدیدات احتمالی امنیت ملی را به خطر می اندازد. این امر همچنین باعث تقویت پیشروی فناورانه و رقابت پذیری کشور در بازار جهانی خواهد شد.

جنسن هوانگ ارزیابی واقع بینانه ای از جدول زمانی استقلال تراشه های ایالات متحده ارائه کرده است. او فکر می کند 10 تا 20 سال طول می کشد تا تامین تراشه به طور کامل خودکفا شود. هوانگ پیچیدگی زنجیره تامین و مشکلات مرتبط با تحول آن را برجسته می کند.

هوانگ در بیانیه ای در کنفرانس DealBook نیویورک تایمز گفت: «ما هنوز یک دهه تا دو دهه با استقلال زنجیره تامین تراشه فاصله داریم. او همچنین پیچیدگی زنجیره تامین تراشه را برجسته کرد و گفت که هر جزء از نقاط مختلف جهان می آید. این امر دستیابی به استقلال فوری را بسیار دشوار می کند.

ارزیابی هوانگ بر ماهیت طولانی مدت کار پیش رو و نیاز به تلاش های مستمر برای پیکربندی مجدد زنجیره تامین تراشه تاکید می کند. با این حال، او گفت که ایالات متحده برای دستیابی به استقلال تراشه نیاز به سرمایه گذاری در تولید نیمه هادی داخلی دارد.

سرمایه گذاری های عظیم در تحقیق و توسعه نیز مورد نیاز است. همکاری بین دولت، صنعت و دانشگاه برای هدایت نوآوری و ایجاد یک زنجیره تامین تراشه قوی و ایمن بسیار مهم است.

مقاله ای که در آن مدیر عامل انویدیا آینده ایالات متحده در تامین تراشه را پیش بینی می کند اولین بار در تکنوک – اخبار دنیای فناوری – منتشر شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *