خبرگرافی

پیش بینی‌های اسکار ۲۰۲۴؛ چه کسی برنده خواهد شد و چه کسی باید برنده شود؟

در حالی که کاربران توییتر از نادیده گرفتن باربی عصبانی هستند، یک منتقد سینما به این فکر می کند که واقعا چه چیزی می تواند اوپنهایمر را در شب اسکار متوقف کند. کریستوفر نولان در طول سال‌ها ثابت کرده است که در اسکار یک چیز عجیب و غریب تفرقه‌انگیز است، اما حماسه اوپنهایمر، طلوع عصر اتمی، بسیار باشکوه و بسیار قدرتمند است.

اوپنهایمر، فیلم ساخته کریستوفر نولان، بدون شک با نامزدی در 13 رشته، پیشتاز امسال است. در افق رشد می کند و به نظر می رسد مقدر است که همه چیز را در مسیر خود بسوزاند. اما آیا اینگونه خواهد بود؟ برخی دیگر از رقبای بریتانیایی باید از این جهنم در امان بمانند: به ویژه منطقه محبوب، که پنج نامزدی آن (شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) این درام پولادین را درباره زندگی روزمره فرمانده اردوگاه کار اجباری آشویتس بیشتر به یک پیشتاز تبدیل کرده است. است. ما معتقدیم که او این فیلم را ساخته است "جاناتان گلیزر" برای رقابت در بین بهترین فیلم های بین المللی فیلمبرداری شده به زبان آلمانی.

به گزارش دیلی تلگراف، این فیلم "بینوا" برگرفته از داستان "فرانکشتاین" با 11 نامزدی، مطمئناً قوی ترین رقیب اوپنهایمر و یکی دیگر از محصولات بریتانیایی است. در همین حال، غول های فرهنگی آمریکایی مارتین اسکورسیزی و باربی به ترتیب با 10 و 8 امتیاز عقب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *