خبرگرافی

واتس‌اپ از چند ویژگی جدید خود رونمایی کرد

از امسال واتس اپ امکان ایجاد کانال را برای کاربران خود فراهم کرده است. اکنون این شرکت ویژگی های جدیدی را برای کانال ها معرفی کرده است که احتمالاً بزرگترین آنها امکان ارسال پیام صوتی است.

به گفته دیجیاتو، مدیران کانال از این پس می توانند برای اعضای کانال خود پیام صوتی ارسال کنند. متا اعلام کرد که Bad Bunny رپر پورتوریکویی اولین سلبریتی بود که این ویژگی را آزمایش کرد و امروز برای همه کاربران عرضه می شود.

امکان ارسال پیام های صوتی در کانال ها یکی از قابلیت های جدید محبوب واتس اپ است که به کاربران این امکان را می دهد تا پیام های خود را بدون نیاز به تایپ راحت تر ارسال کنند. بر اساس گزارش های موجود، کاربران واتس اپ روزانه 7 میلیارد پیام صوتی از طریق این برنامه برای یکدیگر ارسال می کنند، بنابراین افزودن این قابلیت به کانال های واتس اپ تصمیمی منطقی و قابل انتظار بود.

علاوه بر امکان ارسال پیام های صوتی، ادمین ها اکنون می توانند نظرسنجی هایی را نیز در کانال های خود اجرا کنند تا کاربران بتوانند به آنها پاسخ دهند. علاوه بر این، واتس اپ اکنون به کانال ها اجازه می دهد تا حداکثر 16 ادمین داشته باشند.

در مورد کاربران، آنها اکنون می توانند یک به روز رسانی کانال را به عنوان وضعیت خود به اشتراک بگذارند. با توجه به اینکه امکان اشتراک‌گذاری یادداشت‌های صوتی به‌عنوان وضعیت واتس‌اپ وجود دارد، کاربران احتمالاً در صورت تمایل می‌توانند پیام‌های صوتی کانال را در وضعیت خود به اشتراک بگذارند. همه این ویژگی ها اکنون برای همه کاربران واتس اپ در سراسر جهان در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *