خبرگرافی

اپل

نگاهی نادر به آزمایشگاه سیلیکون اپل و تیم آن

CNBC از آزمایشگاه سیلیکون اپل بازدید کرد، با مدیران این شرکت مصاحبه کرد و نگاهی به داخل آزمایشگاه تراشه غول فناوری انداخت.

به گزارش TechNock، یک ویدیو و گزارش جدید از CNBC نگاهی بی سابقه و جامع به تیمی که بر روی سیلیکون اپل کار می کنند ارائه می دهد. این گزارش شامل مصاحبه با مدیران اپل، نگاهی به آزمایشگاه تراشه اپل در کوپرتینو و…

9to5mac او می نویسد که جان ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت افزار اپل، در مصاحبه ای گفت:

یکی از تغییرات بزرگ، به ویژه در محصولات طی 20 سال گذشته، این است که ما اکنون بسیاری از این فناوری ها را خودمان توسعه می دهیم.

Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل، راه حلی است که پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم یکپارچه اپل گرد هم می آورد که به کسب و کارها و مدارس این امکان را می دهد تا به راحتی و به طور خودکار تمام دستگاه های اپل خود را تهیه، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 شرکت هر روز از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل خود استفاده می کنند.

همچنین نقل قولی از جانی ساروجی، معاون ارشد فناوری های سخت افزار اپل، در این مصاحبه وجود دارد. ساروجی تاکید کرده است که اپل تنها مجموعه کوچکی دارد زیرا این تراشه ها برای شرکت های دیگر عرضه نمی شوند. این وضعیت به اپل آزادی بیشتری برای بهینه سازی محصولاتش می دهد.

ساروجی توضیح می دهد:

ما هزاران مهندس داریم. اما اگر به تراشه های ما نگاه کنید، در واقع بسیار کوچک و بسیار کارآمد هستند. از آنجایی که ما تراشه‌ها را به شرکت‌های دیگر عرضه نمی‌کنیم، روی محصول تمرکز می‌کنیم. این به ما آزادی بیشتری برای بهینه‌سازی می‌دهد و معماری مقیاس‌پذیر به ما اجازه می‌دهد تا از مؤلفه‌ها در محصولات مختلف استفاده مجدد کنیم.

ترنوس همچنین در مورد تلاش های اپل برای جایگزینی تراشه های اینتل در مک با سیلیکون اپل صحبت کرد. ترنوس گفت:

کارهای زیادی برای انجام دادن داریم؛ اما من فکر می‌کنم تقریباً همه مک‌ها اکنون می‌توانند بازی‌های سه بعدی را با کیفیت عالی انجام دهند، که پنج سال پیش اینطور نبود.

ساروجی در مورد تراشه های 3 نانومتری که برای اولین بار در آیفون 15 پرو و ​​مک بوک پرو اپل استفاده می شود، گفت:

دلیل استفاده از فناوری 3 نانومتری این است که به ما اجازه می دهد تا ترانزیستورهای بیشتری را در ابعاد معین قرار دهیم. این برای محصول بسیار مهم است و باعث بهره وری بهتر انرژی در ارمغان می شود. ما تولید کننده تراشه نیستیم. اما ما به دلایل خاصی در صنعت پیشرو هستیم.

ترنوس همچنین ادامه داد:

مک بوک ایر سطح پایه اپل با سیلیکون تقریباً به گونه ای بود که گویی قوانین فیزیک تغییر کرده است. ناگهان می‌توانیم یک مک‌بوک ایر بسیار نازک و سبک با ۱۸ ساعت عمر باتری بدون فن و عملکرد بهتر نسبت به مک‌بوک پروی که عرضه کردیم، بسازیم.

با توجه به موفقیت تراشه های سیلیکونی اپل در آیفون، آیپد و مک، گزارش های متعددی در مورد تلاش اپل برای تولید مودم های 5G منتشر شده است. اپل در حال حاضر از مودم‌های 5G کوالکام استفاده می‌کند و برای هر آیفون حدود 9 دلار به شرکت پرداخت می‌کند.

هنگامی که از ساروجی در مورد کار اپل برای تولید مودم های 5G پرسیده شد، گفت که نمی تواند در مورد فناوری ها و محصولات آینده اظهار نظر کند. اما او توضیح داد:

ما به شبکه های تلفن همراه اهمیت می دهیم و تیم ها روی آن کار می کنند.

ساروجی وقتی از او پرسیده شد که آیا اپل سعی خواهد کرد تمام اجزای تراشه‌های خود را طراحی کند، پاسخ داد:

هدف ما محصول است. ما می خواهیم بهترین محصولات دنیا را بسازیم. به عنوان یک تیم فناوری که شامل تراشه‌ها می‌شود، می‌خواهیم بهترین فناوری را برای امکان‌پذیر ساختن این چشم‌انداز ارائه کنیم.

ساروجی برای رسیدن به این هدف توضیح داد:

اگر به این معنی است که تیم روی چیزهایی که اهمیت دارد تمرکز می کند، ما قطعات را از قفسه می خریم.

نگاهی نادر به آزمایشگاه سیلیکون اپل و تیم آن برای اولین بار در Tech Knock – اخبار دنیای فناوری نوشته شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *