خبرگرافی

ملیکا محمدی؛ تولد و شروع فوتبال در آمریکا، مرگ در ایران

ملکه محمدی، ملی پوش فوتبال بانوان در آمریکا متولد شده و در آنجا تحصیل کرده است. خانواده او هم اکنون در آمریکا زندگی می کنند.

خبر کوتاه و غم انگیز بود. ملیکا محمدی، هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و باشگاه خاتون بام، بامداد 12 دی ماه بر اثر سانحه رانندگی جان باخت و دو همبازی وی به نام های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و به بیمارستان اعزام شدند. همین جمله کافی بود تا فضای فوتبال ایران را به هم ریخته و روز تلخی را رقم بزند. انتشار این خبر تکان دهنده با وجود اینکه به سرعت در رسانه ها منتشر شد، باور نکردنی بود.

ملیکا بازیکنی که چندی پیش تیم ملی را در اولین تجربه جهانی اش همراهی کرد، یکی دیگر از قربانیان خودروهای بی کیفیت داخلی شد. حداقل این بیشترین اظهار نظری است که در فضای مجازی در این باره صورت گرفته است. هرچند گمانه زنی های دیگری درباره جزییات این حادثه وجود دارد، اما رئیس اورژانس بم در ساعات اولیه این حادثه تلاش کرد شفاف سازی کند. وی گفت: تصادف واژگونی خودرو تیبا در ورودی بم، سه راهی باغچمک سه مجروح و یک نفر کشته شده است. پس از تماس با اورژانس، آمبولانس ها به محل حادثه اعزام و مصدومان برای اقدامات تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند. در این حادثه یکی از سرنشینان (ملیکا محمدی) در صحنه تصادف جان باخت و دو سرنشین زن و مرد در این حادثه مجروح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *