خبرگرافی

مشخصات کلیدی هواوی نووا ۱۲ اولترا افشا شد

هواوی در تاریخ 26 دسامبر از سری گوشی های نوا 12 در چین رونمایی خواهد کرد.این سری شامل نوا 12، نوا 12 لایت، نوا 12 پرو و ​​نوا 12 اولترا خواهد بود. اکنون تنها چند روز مانده به رونمایی رسمی، برخی از مشخصات کلیدی گوشی قدرتمند هواوی نوا ۱۲ اولترا فاش شده است. این گوشی دارای دوربین سلفی دوگانه 64 و 8 مگاپیکسلی است و از ارتباط ماهواره ای دو طرفه بهره می برد.

به گزارش دیجیاتو، طبق گفته GizmoChina، Nova 12 Ultra دارای پنل OLED با وضوح 1.5K خواهد بود. به نظر می رسد که این نمایشگر ممکن است تا 120 هرتز نرخ تازه سازی را پشتیبانی کند. در گذشته چندین تصویر از این گوشی منتشر شده بود و اکنون این تصویر جدید طراحی پشتی این گوشی را نشان می دهد. همچنین در تصویر فعلی صفحه نمایش این گوشی را می بینیم که با کمی فاصله از لبه بالایی آن، سوراخ کپسولی برای دوربین سلفی دوگانه دارد.

مشخصات هواوی Nova 12 Ultra

به نظر می رسد نوا 12 اولترا دارای تراشه Kirin با 5G باشد، اما مشخص نیست که آیا باید انتظار Kirin 9000s را داشته باشیم یا خیر. این پردازنده در سری Mate 60 هواوی نیز مورد استفاده قرار گرفت. باتری این گوشی احتمالا 4600 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوشی به امکانات دیگری مانند ارتباط دو طرفه ماهواره ای، هوش مصنوعی و پرداخت هوشمند نیز مجهز خواهد شد.

دوربین جلوی Nova 12 Ultra دارای یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و یک لنز پرتره 8 مگاپیکسلی است که از زوم اپتیکال 2 برابری پشتیبانی می کند. در پنل پشتی، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1.55 اینچی با دیافراگم متغیر f/1.4-f/4.0 است. مشخصات دوربین های دیگر هنوز در دسترس نیست.

نوا 12 اولترا در رنگ های آبی، مشکی ابسیدین و خاکستری دودی عرضه خواهد شد. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، قیمت این گوشی در بازار چین 775 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *