آخرین مطالب

همکاران

وام ۳۵۰ و ۴٠٠ میلیونی برای یارانه بگیران مستاجر | وام قرض الحسنه بانک مسکن با نرخ سود پنج درصد

متقاضیان وام میلیاردی بخوانند | شرایط ثبت نام وام یک میلیاردی بانک تجارت + مبلغ اقساط چقدر است؟

پزشکان، وکلا، طلا و جواهرسازان و مدیران شرکت هایی که قصد ادامه کار دارند و برای این امر نیازمند وام هستند می توانند به بانک تجارت مراجعه و برای دریافت تسهیلات «طرح فردا» آن اقدام کنند.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، سقف این تسهیلات برای هر رده شغلی متفاوت است. به عنوان مثال حداکثر وام پزشکان متخصص و تولیدکنندگان طلا و جواهر به یک میلیارد تومان می رسد. حداکثر مبلغ این وام برای پزشکان عمومی، وکلا و صاحبان مطب 500 میلیون تومان است. مدیران شرکت ها و سازمان های مهم بانکی می توانند برای دریافت این وام تا سقف 100 میلیون تومان اقدام کنند.

حساب سپرده ای که می توان از آن تسهیلات مذکور درخواست کرد باید بلندمدت باشد. همچنین سود این تسهیلات 15 درصد است و برای دریافت آن باید دو ضامن معتبر هم کلاس با متقاضی معرفی شود. ضمناً سپرده متقاضی تا زمان تسویه اقساط مسدود خواهد شد. مدت بازپرداخت با توجه به انتخاب وام گیرنده متفاوت است، اما از 36 ماه بیشتر نخواهد شد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام یک میلیارد تومانی، نرخ سود و بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط 34 میلیون و 665 هزار و 329 تومان است. سود کل وام 247951826 تومان خواهد بود. مجموع تسهیلات و سود آن نیز به یک میلیارد و 231 میلیون و 350 هزار تومان می رسد.

شرایط دیگر دریافت وام طرح فردا چیست؟

بانک تجارت یکی از بانک های دولتی است که انواع وام را به مشاغل مختلف ارائه می کند. لازم به ذکر است هر فرد از هر حرفه ای باید در هنگام دریافت وام فردا پروانه کسب معتبر ارائه دهد. ضمناً پروانه کسب وی در هنگام درخواست این وام نباید در رهن بانک دیگری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *