خبرگرافی

قیمت آپارتمان دو خواب در مرکز شهر/با 5 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

با وجود اینکه بازار خرید و فروش آپارتمان در تهران نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می برد، همچنان هستند افرادی که تمایل به خرید آپارتمان با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول در این شهر دارند. قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران بسیار متفاوت است به طوری که با 5 میلیارد تومان می توانید در مناطق مختلف شهر خانه خریداری کنید که ممکن است از نظر متراژ، سال ساخت، امکانات و دسترسی با یکدیگر متفاوت باشند.

با وجود اینکه بازار خرید و فروش آپارتمان در تهران نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می برد، همچنان هستند افرادی که تمایل به خرید آپارتمان با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول در این شهر دارند. قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران بسیار متفاوت است به طوری که با ۵ میلیارد تومان می توانید خانه هایی در مناطق مختلف شهر خریداری کنید که ممکن است از نظر متراژ، سال ساخت، امکانات و دسترسی با یکدیگر متفاوت باشند. در این گزارش 5 آپارتمان با قیمتی حدود 5 میلیارد تومان در مناطق مختلف تهران معرفی می شود.

قیمت آپارتمان 62 متری یک خوابه پونک که دارای پارکینگ و انباری است 5 میلیارد و 200 میلیون تومان است. این واحد از دو طرف نورگیر بوده و دسترسی خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد. این واحد قرار است در سال 2017 ساخته شود و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *