خبرگرافی

قابلیت هوش مصنوعی جدیدی به اپلیکیشن Keep Notes گوگل اضافه شده است

قابلیت هوش مصنوعی جدیدی به اپلیکیشن Keep Notes گوگل اضافه شده است

گوگل یک ویژگی هوش مصنوعی جدید را به نسخه اندروید برنامه Keep Notes اضافه می کند که ایجاد لیست ها را آسان تر می کند.

به گفته TechNock، گوگل یک ویژگی هوش مصنوعی جدید را به نسخه اندروید برنامه Keep Notes اضافه می کند که ایجاد لیست را آسان تر می کند. 9to5google ویژگی آینده هوش مصنوعی Google Keep در ماه اکتبر با نام رمز «فهرست جادویی» معرفی شد و به نظر می‌رسید که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. با آخرین نسخه شماره 5.23.462.05.90 که از طریق فروشگاه Google Play منتشر شده است، اطلاعات بیشتری در مورد ادغام هوش مصنوعی در Keep Notes داریم.

اول از همه، گوگل تصمیم گرفت نام رمزنگاری “Help Me Make a List” را به ادغام هوش مصنوعی Keep Notes بدهد که آن را در راستای سایر ابزارهای هوش مصنوعی گوگل مانند “Help Me Write” در جیمیل قرار می دهد.

علاوه بر این، به نظر می رسد ابزار ایجاد لیست در نهایت به عنوان بخشی از Workspace Labs در دسترس خواهد بود. زیرا یک پنجره پاپ آپ برای برنامه آزمایش بتا در برنامه ظاهر می شود. علاوه بر این، این پنجره بازشو شامل هشداری برای عدم ارائه اطلاعات حساس یا شخصی هنگام استفاده از هوش مصنوعی در طول پیش نمایش است. زیرا ممکن است Google از بازبینان انسانی بخواهد که تعاملات شما را برای بهبود کیفیت بخوانند.

هنگامی که به Help Me Create a List دسترسی پیدا می کنید، این ویژگی پس از ایجاد یک یادداشت جدید به عنوان یک دکمه اقدام متحرک جدید ظاهر می شود. با ضربه زدن روی آن، یک برگه کوچک با یک کادر متنی ظاهر می‌شود که یک سری پیشنهادات پیش‌نمایش را مرور می‌کند تا به شما ایده دهد که چه سؤالاتی می‌توانید بپرسید.

  • لیست خرید هفتگی برای یک خانواده گیاهخوار سه نفره
  • لیست بسته بندی برای یک سفر کمپینگ با کودکان
  • بازگشت به لیست خرید مدرسه
  • فعالیت های سفر آخر هفته به نیواورلئان
  • لیست کارهای دوست من در جشن تولد ۴۰ سالگی
  • اسنک برای مراسم استقبال از خانه جدید
  • پایان روز برای آرامش خاطر
  • لیست جامع نظافت فنری
  • فیلم های کلاسیک برای تماشا در یک روز بارانی




یک کاربر موضوع «مراحل درست کردن قهوه عالی» را آزمایش کرد که ایجاد آن چند ثانیه طول کشید. فهرست ایجاد شده توسط هوش مصنوعی شامل توصیه‌های عمومی و اساسی برای بهبود روال قهوه‌سازی شماست، مانند: ب. اطمینان از استفاده از آب تصفیه شده.

در تلاشی دیگر برای ایجاد «فهرست خرید برای ماکارونی آلفردو مرغ کاجون»، نتیجه یک لیست هشت موردی بود که چندین بار تکرار شد. با این حال، به نظر می رسد که گوگل قصد دارد این لیست های هوش مصنوعی را به عنوان یک نقطه شروع مفید ارائه دهد که می توانید بعداً آن را گسترش دهید.

اگر نتایج را دوست ندارید، می توانید متن درخواست خود را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید. هنگامی که لیستی را ایجاد کردید که از آن راضی هستید، دکمه Insert یادداشت لیست جدید شما را با یک فرمان سریع برای عنوان پر می کند. بر اساس عملکرد موفقیت آمیز این ویژگی، به نظر می رسد که گوگل به زودی Help Me Create a List را در دسترس عموم قرار دهد.

پست قابلیت جدید هوش مصنوعی به اپلیکیشن Keep Notes گوگل اضافه شد اولین بار در TekNak – اخبار دنیای فناوری پدیدار شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *