خبرگرافی

شکارچی روسی برای شکار می‌آید!

به گفته مقامات نیروی هوایی روسیه، پهپاد S-70 Okhotnik قرار است تا پایان سال جاری آزمایشات خود را تکمیل و تا ابتدای سال 2024 به تولید برسد.

این مهم است زیرا با پیشرفت در جبهه جنگنده نسل پنجم Su-57 همراه است و نشان می دهد که روسیه به طور پیوسته به سمت عملیاتی کردن هر دو سکو و قرار دادن آنها در نقش جنگنده بدون سرنشین خود حرکت می کند. حرکت می کند.

در گزارشی به نقل از یک مقام ارشد فرماندهی نیروی هوافضای روسیه که نامش فاش نشده، آمده است: «آزمایش‌های ایالت اوخوتنیک باید قبل از پایان سال جاری تکمیل شود». از ابتدای سال 2024 تولید انبوه با تحویل به نیروها راه اندازی می شود. این قرارداد شامل تحویل ده ها هواپیما است.

اما گفته می شود که هیچ تایید رسمی در مورد توسعه وجود ندارد. با این وجود، هنوز هم می توان استنباط خاصی در مورد پیشرفت این برنامه بر اساس سایر گزارش ها و فعالیت های کلی در بخش صنایع دفاعی روسیه انجام داد. تولید و میدان دادن به S-70 به طور پیوسته در حال پیشرفت است.

به طور معمول، به روز رسانی در مورد توسعه، آزمایش، و تولید پلت فرم های دفاعی توسط شرکت های سهامی دولتی روسیه (JSCs) که محصول را توسعه داده اند، ارائه می شود. در این مورد، دفتر طراحی سوخو (SDB)، شرکت مادر United Aircraft Corporation (UAC) یا شرکت هلدینگ Rostec Corporation، رهبر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *