خبرگرافی

شرایط واگذاری زمین به علاقه مندان به سکونت در روستا + جزئیات

شرایط واگذاری زمین به علاقه مندان به سکونت در روستا + جزئیات

خبرگرافی، مجید جودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرایط خوبی را برای افرادی که داوطلب استفاده از طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری بوده و می خواهند در روستاها زندگی کنند، ایجاد کرده است.

وی افزود: در این زمینه پیش بینی کرده ایم که ظرف دو سال در روستاهای کشور یعنی 1402 و 1403 یک میلیون قطعه زمین را با اجاره 99 ساله واگذار کنیم تا مردم بتوانند در روستاها زندگی کنند.

معاون مسکن و بازسازی روستایی بنیاد مسکن گفت: افرادی که واجد شرایط نهضت ملی مسکن در شهرها هستند و مایل به سکونت در روستاها هستند، علاوه بر دریافت زمین با اجاره نامه ۹۹ ساله، تسهیلاتی نیز دریافت می کنند. همچنین برای ساختن خانه به آنها پول می داد.

جودی ادامه داد: در این زمینه به این افراد وام مسکن روستایی به ارزش 350 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله و کارمزد 5 درصد یا وام نهضت مسکن شهری به ارزش 550 میلیون تومان با کارمزد 18 درصد ارائه می شود. اعطا شده. هر چیزی می توانند بگیرند.» هر اعتباری که از این دو بخواهند.

وی گفت: پیش بینی ما این است که اکثر مردم از تسهیلات وام مسکن روستایی بهره مند شوند و پذیرش این وام بیشتر خواهد بود زیرا اخذ این وام آسان و کارمزد آن بسیار کم و 18 درصد مابقی این سود است. شکل یارانه توسط دولت به سیستم بانکی پرداخت می شود.

The post شرایط واگذاری زمین به علاقمندان به زندگی در روستاها و جزئیات آن appeared first on پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *