خبرگرافی

سینمایی‌ها به اهالی تئاتر کار نمی‌دهند!/ بازی در نقش "احمد" مسئولیت سنگینی روی دوشم گذاشت

این بازیگر در این فیلم نقش شهید احمد کاظمی را بازی می کند "احمد" می گوید: بیشتر عمرم را در تئاتر گذراندم. وقتی به دفاتر فیلمبرداری رفتم و فهمیدند من بچه تئاتر هستم، نقشی به من ندادند!

تینو صالحی در حاشیه جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرگرافی اظهار داشت: ایفای نقش شهید کاظمی کار سختی بود و به دلیل سختی ها و چالش هایی که به همراه داشت بازی در آن را دوست داشتم. در واقع بازی در نقش چنین شخصیتی به عنوان اولین نقش من در سینما هم استرس زا و هم مسئولیت سنگینی بود و کمی سردرگم شدم که آیا می توانم به درستی در کالبد چنین شخصیتی ظاهر شوم یا آیا ویل آی. مورد قبول مخاطب قرار گیرد؟

وی افزود: از برخورد با هلیکوپتر بسیار می ترسم اما در این فیلم بدون استفاده از ترفندهای بصری و سینمایی مجبور شدم با هلیکوپتر روبرو شوم و وقتی باد هلیکوپتر به من برخورد کرد شرایطی برایم ایجاد شد. اما تونستم از پسش بر بیام و با وجود اینکه فقط دو سکانس گرفته شده بود، این دو سکانس باعث شد تا یک هفته تمام استخوان درد شدیدی داشته باشم و به دلیل فشار زیاد بدنی، دچار پارگی همسترینگ هم شدم. دقیقا آسیب هایی که فوتبالیست ها متحمل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *