خبرگرافی

سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت در زیرساخت هوش مصنوعی بریتانیا

سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت در زیرساخت هوش مصنوعی بریتانیا

مایکروسافت برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری هنگفت در زیرساخت‌ها و آموزش هوش مصنوعی (AI) در بریتانیا اعلام کرده است.

به گزارش تکناک و به نقل از وبلاگ مایکروسافت می گوید سرمایه گذاری های قابل توجه این شرکت در زیرساخت های بریتانیا به پیشرفت و استفاده از قدرت هوش مصنوعی، ایجاد شغل، بهبود خدمات و حفظ امنیت عمومی در این کشور کمک می کند. مایکروسافت قصد دارد تا بیش از دو برابر زیرساخت مرکز داده خود در بریتانیا، آموزش بیش از یک میلیون نفر برای کار در اقتصاد هوش مصنوعی و با همکاری دولت و دانشگاه‌های پیشرو، تلاش‌ها را برای بهبود امنیت و تحقیقات هوش مصنوعی در بریتانیا رهبری کند. از کشور حمایت کنند.

سرمایه گذاری های مایکروسافت بر سه حوزه اصلی متمرکز است:

  • مایکروسافت قصد دارد در زیرساخت هوش مصنوعی بریتانیا سرمایه گذاری کند. طی سه سال آینده، این شرکت 2.5 میلیارد پوند (حدود 3.2 میلیارد دلار) را صرف توسعه نسل بعدی مراکز داده هوش مصنوعی خود و انتقال بیش از 20000 پردازنده گرافیکی پیشرفته به بریتانیا خواهد کرد. این اقدام که بزرگترین سرمایه گذاری در حضور 40 ساله مایکروسافت در بریتانیا است، به شرکت اجازه می دهد تا مراکز داده خود را در لندن و کاردیف گسترش دهد و به طور بالقوه آنها را به شمال انگلیس منتقل کند. علاوه بر این، مایکروسافت قصد دارد برنامه تحقیقاتی مدل های شتاب دهنده بنیاد (AFMR) خود را گسترش دهد تا دسترسی اولویتی به GPU ها را برای جامعه علمی و تحقیقاتی بریتانیا فراهم کند. این برنامه بر تحقیقات میان رشته ای در زمینه همسویی و امنیت هوش مصنوعی و همچنین کاربردهای مفید اکتشافات علمی مبتنی بر هوش مصنوعی در علوم طبیعی و زیستی متمرکز است. این تلاش ها به مهار قدرت هوش مصنوعی برای تسریع اکتشافات علمی از طریق تولید داده های چندمقیاسی و چندوجهی کمک می کند. این برنامه شامل محققانی از دانشگاه های برتر انگلستان مانند کمبریج، آکسفورد، امپریال کالج، UCL، باث و ناتینگهام می شود.
  • مایکروسافت بر روی ابتکارات گسترده استعدادیابی و آموزش در زمینه هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد کرد. این شرکت قصد دارد میلیون ها پوند برای آموزش یک میلیون نفر برای توسعه و استفاده از هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند. این برنامه شامل آموزش های پیشرفته برای افرادی است که به دنبال شغلی در هوش مصنوعی هستند. این ابتکار با همکاری چندین شریک آموزشی و غیرانتفاعی، بر افزایش آگاهی هوش مصنوعی، توسعه قابلیت‌های فنی هوش مصنوعی، حمایت از تغییرات در اقتصاد از طریق استفاده از هوش مصنوعی و ترویج استفاده ایمن و مسئولانه از تمرکز هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. این شامل ارائه اولین گواهینامه های حرفه ای در زمینه هوش مصنوعی نیز می شود. علاوه بر این، مایکروسافت در نظر دارد تجربه آموزشی خود در استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی برای مهندسان و توسعه دهندگان این فناوری را به ماژول های آموزشی برای مشتریان و شرکای انگلیسی تبدیل کند. این آموزش به توسعه دهندگان هوش مصنوعی در بریتانیا کمک می کند تا اقدامات امنیتی و حفاظتی را برای سیستم ها و فرآیندهای خود اعمال کنند. علاوه بر این، تمام مهندسان مایکروسافت انگلستان، هوش مصنوعی تولید مسئولانه را تکمیل می کنند.
  • مایکروسافت روی اقدامات امنیتی و حفاظتی قوی برای هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد کرد. این شامل تقویت زیرساخت های خود مایکروسافت و حمایت از توسعه دهندگان و مشتریان هوش مصنوعی است. ردموندیس خدمات و زیرساخت هوش مصنوعی خود را مطابق با اصول راهنمای هوش مصنوعی مسئول اجرا خواهد کرد. این شرکت همچنین قصد دارد اصول هوش مصنوعی مسئول را در تعهدات 25000 شریک بریتانیایی خود ادغام کند و با دولت بریتانیا و موسسه ایمنی هوش مصنوعی برای بهبود و اصلاح مستمر این موارد همکاری کند.

The post سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت در زیرساخت های هوش مصنوعی در انگلستان اولین بار در Tech Knock – اخبار دنیای فناوری ظاهر شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *