خبرگرافی

روانشناسی شخصیت آیا زنی که شما را به خاطر پول شما می خواهد این ویژگی ها را دارد؟

روانشناسی شخصیت آیا زنی که شما را به خاطر پول شما می خواهد این ویژگی ها را دارد؟

آیا تا به حال اصطلاح “پول پرست” یا “آهن پرست” را شنیده اید؟ این اصطلاحات معمولاً در میان زنانی که معیارهای مالی آنها در انتخاب شریک عاطفی در اولویت قرار دارد استفاده می شود.

البته در نظر گرفتن شرایط مالی موضوع مهمی است و نمی توان آن را نادیده گرفت و نمی توان همه زنانی را که عقلانی به این موضوع نگاه می کنند به عنوان آهن پرستان مقصر دانست اما این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که برخی دیگر از زنان افراطی هستند. صفات انسانی انسان را فدای مال خود می کند! در این مقاله به بررسی این موضوع از جنبه های مختلف می پردازیم و ویژگی های مهم زنانی که پول اولین و آخرین معیار آنهاست را به شما می دهیم.

قبل از شروع بحث مقاله ذکر چند نکته ضروری است. اولاً در بحث های مالی، رابطه رسمی زن و مرد با رابطه دوستی کاملاً متفاوت است و مرزهای متفاوتی دارد. ما در مقاله سعی کردیم این نکته را در نظر بگیریم، اما شما نیز باید به این نکته و پیچیدگی روابط زناشویی توجه کنید و در نظر داشته باشید که هر رابطه ای امضای منحصر به فرد خود را دارد و برخی موارد در این مقاله ممکن است به رابطه شما مربوط باشد. . نه همخوان نکته دیگر اینکه این مقاله در مورد زنانی است که پول را به یک رابطه عاطفی سالم ترجیح می دهند و به اصطلاح پولکی هستند، اما ممکن است برخی از این ویژگی ها در خانم هایی که چنین دیدگاهی ندارند و در رابطه هستند، یکسان باشد. مثلا یکی از مردهای خسیس، هر دو از همسرشان توقعات مالی دارند، اما یکی به دلیل سوء استفاده و نگاه ابزاری، و دیگری به دلیل قانون معقول و منطقی، آن را می خواهد، پس لزوماً هر فردی را که این کار را انجام می دهد، مقصر ندانید. انجام داده است ویژگی های زیر پول پرستی! در زیر به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *