خبرگرافی

راستینه: مجلس نظاره‌گر پرداخت وام ازدواج خواهد بود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تصویب شورای نگهبان برای افزایش وام ازدواج برای زوجین زیر 25 سال و همسران زیر 23 سال به 350 میلیون تومان در بودجه 1403 خبر داد و گفت: قرار است رئیس جمهور مصوبه ای صادر کند. سفارش "جدول زمانی دقیق" برای پرداخت تسهیلات ازدواج دقت کنید حداکثر زمان پرداخت این وام یک ماه بیشتر نباشد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه، گفت: شورای نگهبان با مصوبه مجلس مبنی بر افزایش وام ازدواج برای زوج های زیر 25 سال و همسران زیر 23 سال به 350 میلیون تومان در سال 96 موافقت کرد. بودجه سال آینده توسط کمیسیون تلفیق تفصیل و کارشناسی شد. بر اساس پیشنهاد مجلس و بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت، وام ازدواج بر اساس تورم افزایش یافته است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش وام ازدواج برای هر زوج بر اساس شرط سنی 300 و 350 میلیون تومان است، افزود: وام ازدواج برای جوانان زیر 25 سال. در مجموع برای هر زوج زیر این 350 میلیون تومان است رده سنی 700 میلیون تومان و سایر زوج ها در سال 1403 600 میلیون تومان می شود که به نوبه خود گامی بلند و برگ زرینی در عملکرد مجلس یازدهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *