خبرگرافی

رئیس فیفا تشکر ویژه‌ای از فوتبال ایران برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها داشت/ دوست ندارم در زمینه جعل امضا صحبت کنم و می خواهیم کارها در آرامش پیش برود

دبیرکل فدراسیون فوتبال از دولتمردان کشورمان خواست در آستانه جام ملت های آسیا 2023 حمایت های لازم را از تیم ملی فوتبال ایران انجام دهند.

هدایت ممبینی پس از نشست نوآوری های ورزشی کشور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: در قاره آسیا رویدادهای مختلفی داریم و مسابقات جام جهانی مردان، جام جهانی بانوان و جام باشگاه های جهان برگزار شد. در آسیا در سال گذشته . فوتبال آسیا به سرعت در حال پیشرفت است و رقابت های جام ملت های آسیا نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال طبق برنامه های خود پیش می رود، گفت: تمام فیفادی ها را پر کرده ایم و شرایط بسیار خوبی داریم. امیدوارم تورنمنت موفقی برای فوتبال کشورمان داشته باشیم و از دولت و دست اندرکاران مختلف می خواهیم که این مسابقات را جدی بگیرند. با توجه به اینکه ستاره های زیادی وارد فوتبال آسیا شده اند، این قاره مورد توجه فوتبال جهان قرار گرفته و برای ما اهمیت زیادی دارد. امیدوارم نهادهای مربوطه به ما کمک کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *