خبرگرافی

دکمه Show Desktop با Copilot در ویندوز 11 جایگزین شده است

طبق یک گزارش جدید، مایکروسافت قصد دارد دکمه Show Desktop را در ویندوز 11 با Copilot جایگزین کند. لازم به ذکر است که دکمه Show Desktop همچنان به راحتی قابل دسترسی است.

به گفته TechNock، آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 11 در کانال Dev شامل یک تغییر جالب است که احتمالا برای کسانی که عادت دارند از گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش برای به حداقل رساندن همه برنامه ها یا مشاهده دسکتاپ استفاده کنند، ناراحت کننده خواهد بود.

مایکروسافت در حال آزمایش با قرار دادن نماد Copilot در کنار دکمه Notification Center و در نتیجه حذف دکمه Show Desktop برای قرار دادن دستیار هوش مصنوعی جدید خود است.

نئووین به گفته مایکروسافت، منطق پشت این تغییر که به تدریج برای آزمایش کاربران ویندوز در کانال توسعه دهندگان در دسترس قرار می گیرد، قرار دادن نماد Copilot در یک مکان خاص است. دقیقاً جایی که سیستم عامل پنجره Copilot را نمایش می دهد. بنابراین دکمه Show Desktop به طور پیش فرض غیرفعال است.

برای توضیح، مایکروسافت می گوید:

ما تغییری ایجاد کرده‌ایم تا نماد Copilot را در سمت راست صفحه سیستم و در نوار وظیفه نمایش دهیم، تا نقطه ورود به Copilot واضح‌تر، دسترسی آسان‌تر و نزدیک‌تر به جایی که پنجره باز می‌شود.

این تغییر منطقی به نظر می رسد. اما همچنین می تواند منجر به مشکلاتی برای مشتریان شود. به خصوص برای کسانی که به طور منظم از دکمه نمایش دسکتاپ استفاده می کنند. همچنین، باید عادت های خود را کنار بگذارید و به دکمه اعلان جدید عادت کنید.

خوشبختانه، همچنان می توانید به راحتی به دکمه Show Desktop دسترسی داشته باشید. برای این کار ابتدا به Settings و سپس Settings > Personalization > Taskbar > Taskbar Behavior بروید. در مرحله بعد، گزینه “انتخاب گوشه پشت نوار وظیفه برای نمایش دسکتاپ” را فعال کنید.

متن “نمایش دکمه دسکتاپ” با “Copilot” در ویندوز 11 جایگزین شده است. اولین پست در Tech Knock – اخبار دنیای فناوری. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *