خبرگرافی

در مراسم جوایز بازی 2023، اطلاعیه های ایکس باکس وجود خواهد داشت

مایکروسافت تأیید کرده است که یک سری از اعلان‌های ایکس‌باکس در رویداد Game Awards 2023 و به دنبال رویداد سال گذشته خواهد بود.

به گزارش TechNock، مایکروسافت امروز تیزرهایی را برای طرفداران بی‌شماری ایکس‌باکس ارسال کرد و اعلام کرد که در مراسم جوایز بازی 2023 تعدادی اعلامیه وجود خواهد داشت. نئووین در این نامه آمده است که ایمیل‌های ارسال شده به بازیکنان ایکس‌باکس حاوی این پیام مهم است: «به ما بپیوندید تا شبی با برندگان، اعلان‌های ایکس‌باکس و…!» در یادداشت دیگری در همین ایمیل نیز آمده است که باید منتظر اطلاعیه‌ها و اخبار مهم‌تری از ایکس‌باکس باشیم. که نباید از دست بدهیم

جوایز بازی 2023 به طور زنده از تئاتر طاووس در مرکز شهر لس آنجلس پخش می شود. نامزدهای این جایزه قبلاً اعلام شده اند. با این حال، جذابیت اصلی، اطلاعیه ها و تریلرهای بازی اصلی و همچنین سورپرایزهای دیگری خواهد بود که در طول این رویداد به نمایش در خواهند آمد.

در واقع، از قبل می دانیم که تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X و S در مراسم Game Awards 2023 اعلام خواهد شد. این بازی نقش آفرینی فانتزی محبوب توسط استودیو لاریان ساخته شده است. اگر لاریان و مایکروسافت این بازی را در مراسم اهدای جوایز منتشر کنند، تعجب نخواهیم کرد. اما این فقط حدس و گمان است.

مایکروسافت در سال های گذشته رابطه طولانی با Game Awards 2023 داشته است. شاید بزرگترین اعلامیه ای که این شرکت در این سری از رویدادها انجام داده در سال 2019 بود، زمانی که به طور رسمی کنسول Xbox Series X را معرفی کرد. همچنین در همان سال، اعلامیه ای در مورد Senua’s Saga: Hellblade II توسط Ninja Theory منتشر شد.

در مراسم جوایز بازی 2020، مایکروسافت رسما بازسازی Perfect Dark را ارائه کرد. عنوانی که هنوز در مرحله طراحی و توسعه است. طی این مراسم در سال 2021، ردموندی ها بازی Hellblade II را به نمایش گذاشتند.

با این حال، ما در مراسم جوایز بازی 2022 هیچ خبر یا اعلام بازی مستقیمی از سوی مایکروسافت ندیدیم. بسیاری از هواداران در آن زمان از این موضوع ابراز ناراحتی کردند. اما به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد کمبود اعلان ها و اخبار بازی های سال گذشته را در مراسم جوایز بازی 2023 جبران کند.

رویداد جوایز بازی پس از سال 2023 شامل اعلان‌های ایکس‌باکس می‌شود که اولین بار در اخبار فناوری پدیدار شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *