خبرگرافی

ختم رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی/ رای در مهلت قانونی صادر می‌شود

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: امروز دومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات چهار متهم پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش برگزار شد.

حسین فادلی هرکندی با اعلام ختم رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز، گفت: امروز دو متهم دیگر پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش. متهمان و وکلای آنها در خصوص اتهامات تفهیم شده دفاعیات خود را ارائه کردند و وکلای شاکی سوالات و شبهات خود را در مورد متهمان و وکلای آنها مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری شهرستان کرج با اشاره به برگزاری دومین روز جلسه علنی دادگاه متهمان پرونده مرحوم داریوش مهرجویی و مرحوم رقیه (وحیدا) محمدی فر که در سالن اجتماعات دادگستری کرج برگزار شد. استان البرز گفت: روز گذشته پس از قرائت کیفرخواست از سوی معاون دادستان شهرستان فردیس، وکلای اولیای دم از متهمان پرونده شکایت و خواستار مجازات و قصاص شدند، سپس دو نفر از متهمان تفهیم اتهام شدند. توسط دادگاه کیفری استان البرز و پس از دفاعیات متهمان، وکلای آنها با موکلان خود صحبت کردند و وکلای اولیای دم سوالات و ابهامات خود را از متهمان مطرح کردند که رسیدگی به دادگاه در دو جلسه بیش از هفت ساعت به طول انجامید. صبح و بعدازظهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *