خبرگرافی

حالت فشرده

حالت فشرده سازی به دستگاه های بازی ویندوز قابل حمل اضافه شده است

طبق آخرین شایعات، آخرین بروزرسانی ایکس باکس مایکروسافت به طور رسمی حالت فشرده و سایر ویژگی ها را به لپ تاپ های بازی اضافه می کند.

مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس خود و همچنین به‌روزرسانی‌های مربوط به بازی برای ویندوز در آینده نزدیک منتشر خواهد کرد. این به روز رسانی ها شامل یک رابط کاربری فشرده جدید برای رایانه های شخصی بازی ویندوز قابل حمل است.

نئووین می گوید که حالت فشرده برای اولین بار در اواخر اکتبر برای کاربران Xbox Insider منتشر شد. این ویژگی همچنین برای دستگاه هایی مانند ASUS ROG Ally و Lenovo Legion Go طراحی شده است. مایکروسافت در پستی در وب سایت Xbox Wire توضیح داد:

در حالت فشرده، نوار کناری به صورت آیکون جمع می شود و فضای بیشتری برای مرور محتوا در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این قابلیت، روی پروفایل خود در گوشه بالا و سمت چپ برنامه کلیک کنید و کلید “Low Volume Mode” را تنظیم کنید.

مایکروسافت اضافه کرد که با شرکت‌هایی که لپ‌تاپ‌های بازی می‌سازند کار می‌کند تا در آینده فشرده‌سازی را به‌طور پیش‌فرض فعال کند. به روز رسانی برنامه Xbox PC همچنین ویژگی جدیدی را اضافه می کند که به کاربران اجازه می دهد فقط اعلان های خوانده نشده را در منوی کشویی اعلان بررسی کنند.

همچنین، Game Services Repair Tool یک ابزار اختصاصی است که می تواند به شما در رفع برخی از مشکلات مربوط به برنامه رایانه شخصی Xbox کمک کند. این ابزار با کلیک بر روی پروفایل خود و سپس انتخاب گزینه پشتیبانی در دسترس است. می توانید یادداشت های کامل انتشار را در صفحه پشتیبانی ایکس باکس بخوانید.

به‌روزرسانی نرم‌افزار کنسول ایکس‌باکس راهی برای افرادی که بازی‌هایشان را در فهرست علاقه‌مندی‌ها دارند، اضافه کرده است تا در رویدادهای Free Play Days، آن‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کنند:

با این آپدیت، اگر یک بازی در لیست علاقه مندی های شما باشد و بخشی از رویدادهای Free Play Days ایکس باکس باشد، یک اعلان در کنسول خود دریافت خواهید کرد که بازی برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس است. آیا هنوز لیست آرزوهای خود را ایجاد نکرده اید؟ انجام این کار آسان است. دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما باز شود. سپس به فروشگاه بروید و در صفحه جزئیات هر بازی گزینه “Add to Wishlist” را انتخاب کنید.

این به‌روزرسانی همچنین پشتیبانی از صفحه‌کلیدهای فیزیکی و مجازی ژاپنی و همچنین یک ویژگی جدید احراز هویت تلفن برای جوایز را اضافه می‌کند. همچنین یک به روز رسانی نرم افزاری جدید برای کنترلرهای Xbox وجود دارد که برخی از باگ ها را برطرف می کند.

متن حالت فشرده به دستگاه های بازی ویندوز قابل حمل اضافه شد اولین بار در Oneknock – اخبار دنیای فناوری پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *