خبرگرافی

Odyssey Cup

جام اودیسه به زودی در جنوب شرق آسیا آغاز می شود

طبق آخرین اخبار، مسابقات الکترونیک جام اودیسه به زودی در جنوب شرق آسیا آغاز می شود. سامسونگ این بازی ها را در کانال رسمی Odyssey در توییچ پخش خواهد کرد.

به گزارش تکنوک، مسابقات الکترونیکی جام اودیسه سامسونگ برای اولین بار به آسیای جنوب شرقی می آید. این مسابقات ورزشی بر اساس بازی شوتر اول شخص Riot Valorant است و جایزه آن 10000 دلار است.

ساموبیل او می نویسد که چهره ها و بازیکنان مشهور والورانت از شش کشور جنوب شرق آسیا ماه آینده در مسابقات جام اودیسه شرکت خواهند کرد. این کشورها عبارتند از اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام.

سامسونگ می گوید:

هدف ما ایجاد محیطی است که در آن متخصصان، طرفداران و جامعه بتوانند دور هم جمع شوند و از عشق و اشتیاق مشترکشان به بازی لذت ببرند و جشن بگیرند.

مسابقات جام اودیسه در تاریخ 8 دسامبر 2023 و مسابقات Valorant در روزهای 9، 10، 16 و 17 این ماه آغاز می شود. مسابقات Odyssey Cup توسط جدیدترین نمایشگرها و نمایشگرهای گیمینگ Odyssey سامسونگ حمایت می شود.

هشت نفر از افراد مشهور Velornet در هر کشور عنوان Odyssey Cup را خواهند داشت و مهارت های خود را در مانیتور بازی خمیده Odyssey Neo G9 و مانیتور OLED Odyssey G9 به نمایش می گذارند.

ویدئو

جوایز این مسابقات شامل 500 دلار برای MVP مرد و یک MVP زن (هر کدام)، 1500 دلار برای نایب قهرمان، 2500 دلار برای تیم اول و 5000 دلار برای تیم برنده نهایی است.

برای علاقمندان به تماشای اولین تورنمنت جام اودیسه در جنوب شرقی آسیا، سامسونگ مسابقات مرحله گروهی و حذفی را از کانال رسمی Odyssey Twitch پخش خواهد کرد.

پست مربوط به راه اندازی جام اودیسه در جنوب شرقی آسیا اولین بار در Tech Knock – اخبار دنیای فناوری ظاهر شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *