خبرگرافی

تصویب طرح هادی 6 روستای گیلان + مشخصات و اسامی روستاها

تصویب طرح هادی 6 روستای گیلان + مشخصات و اسامی روستاها

خبرگرافی، حامد دائمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جلسه کمیته تصویب طرح های دهیاران که با حضور اعضای کمیته برگزار شد، طرح های ارائه شده توسط روسای شش روستا مورد بازنگری قرار گرفت و پس از بررسی های لازم با موافقت اعضا به تصویب رسید.

وی افزود: طرح هادی روستاهای مامودان در شهرستان رشت، راسته کنار در شهرستان خمام، دروازه در شهرستان رضوانشهر، مژده در شهرستان شفت و مجتمع آق اولر و مریان در شهرستان تلاش، پس از تصویب اعضا، بازنگری و به تصویب رسید.

دائمی ادامه داد: طرح هادی روستایی طرحی است که با هدف مدیریت وضعیت کالبدی روستا، بسترسازی توسعه و عمران روستاها، ارائه تسهیلات لازم برای بهبود وضعیت اسکان روستائیان و ارائه تسهیلات عادلانه انجام می شود. زمین برای مصارف مختلف از جمله مسکونی، تجاری، کشاورزی و سایر نیازهای عمومی روستایی توسط این دستگاه تهیه و با توجه به نیاز روستا در یک افق 10 ساله و یا بر حسب نیاز با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه، احراز می شود.

دائمی از تهیه و بازنگری طرح هادی در 369 روستای گیلان خبر داد و افزود: این تعداد آماده سازی و بازنگری طرح هادی با وام حدود 42 میلیارد تومان در دو سال گذشته محقق شد.

وی تصریح کرد: تصویب سفر رئیس جمهور به استان گیلان کمک زیادی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در تهیه و بازنگری طرح های مدیریتی روستاهای استان کرد. آپارتمان های گیلان اختصاص یافت که در گذشته بی سابقه بود.

تصویب گذشته نگر طرح هادی 6 روستای گیلان و جزئیات و اسامی روستاها اولین بار در صفحه اطلاع رسانی دیارمیرزا پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *