خبرگرافی

(تصاویر) رونمایی رسمی از لاماری ایما HEV

شرکت آرین پارس موتور از محصول جدید خود با نام Lamari Ima HEV که از موتور هیبریدی بهره می برد، رسماً رونمایی کرد.

به گزارش عصر ایران، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت و اصحاب رسانه در شهر آفتاب برگزار شد، لاماری ایما HEV با تغییر جدی در موتور و اندکی تغییرات ظاهری رونمایی شد. گفته شد این محصول به زودی از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد. فروش می رسد.

مشخصات Lamari Ima HEV

Lamari Ima HEV جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که در سال جاری معرفی شد و به زودی در کارخانه آرین پارس موتور شهرستان خمین تولید خواهد شد. زیر کاپوت Lamari Ima Hybrid یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ (TGDI) قرار دارد که نیروی محرکه در سیستم هیبریدی را به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل می دهد.

ترکیب سیستم هیبریدی در این خودرو 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر است. نیرو از طریق گیربکس DHT که جدیدترین فناوری انتقال نیرو در خودروهای هیبریدی است به چرخ های جلو منتقل می شود.

در قسمت جلوی Ima HEV یک نوار کرومی عمودی از گوشه چراغ ها اضافه شده و طراحی سپر نیز تغییر کرده و با طراحی جدید اسپرت تر شده است. در قسمت عقب، یک خروجی هوای تزئینی در گوشه های چراغ ها اضافه شده است که به اسپرت جلوه دادن این کراس اوور کمک کرده است. همچنین در قسمت دیفیوزر هماهنگ با سپر جلو از قطعه ای همرنگ با بدنه استفاده شده است به طوری که Ima HEV با دو نسخه دیگر لاماری کاملا متفاوت است.

طراحی صندلی ها، فرمان، اهرم دنده، قسمت هایی از داشبورد و همچنین گرافیک خوشه ای نیز در این خودرو تغییر کرده است و همه اینها باعث شده است که کابین HEV نسبت به بقیه نسخه ها بسیار اسپرت و متفاوت به نظر برسد. من باید بگویم؛ صندلی های Ima HEV به سبک اتومبیل های مسابقه ای طراحی شده اند و دارای حالت سطلی هستند.

کراس اوور ایما HEV دارای امکاناتی مانند خنک کننده صندلی راننده، گرمکن صندلی جلو، ترمز دستی برقی، فرمان برقی، نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، درب صندوق عقب برقی با سنسور پا، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو، دوربین 360 درجه، آن است. مجهز به تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت رویداد، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم تمیز کردن هوای کابین، روشنایی داشبورد، استارت دکمه فشاری، سنسور نور، سنسور باران و غیره است.

Ima HEV مجهز به شش ایربگ 10 نقطه ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل شروع به حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و هشدار برخورد از جلو است.

Lamari Hybrid جایگزین Ima X شد

امیر صرافی مدیر بازاریابی آرین پارس موتور در این مراسم به مشخصات فنی لاماری ایما هیبردی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این محصول جدید جسورتر از نسخه قبلی خود طراحی شده است. وی خطوط افقی جلوپنجره این خودرو را از جمله طراحی مدبرانه لاماری ایما هیبریدی عنوان کرد و ادامه داد: این نوع طراحی باعث می شد خودرو عریض به نظر برسد.

وی با اشاره به تغییر برنامه های این شرکت در خصوص عرضه لاماری ایکس به عنوان نسخه فول آپشن لاماری ایما، گفت: با توجه به اراده آرین پارس موتور برای عرضه محصولی متناسب با نیاز مشتریان، تصمیم گرفته شد. برای جایگزینی لاماری X با خودروی هیبریدی لاماری. به بازار عرضه شود.

وی در ادامه و تشریح برنامه های آرین پارس موتور در تامین خودروی لاماری هیبریدی، اظهار داشت: ما می توانستیم لاماری ایما هیبریدی را به صورت وارداتی عرضه کنیم اما عرضه واردات این خودرو به تعداد محدود امکان پذیر بود به همین دلیل دادیم. اولویت مونتاژ و تولید هیبریدی لاماری را در داخل قرار دادیم. و بنابراین جدا از تعداد محدودی که وارد می شود، تا شش ماه آینده خودروی هیبریدی لاماری در ایران با تیراژ بالا تولید و راهی بازار خواهد شد.

مدیر بازاریابی آرین پارس موتور همچنین به دلیل عرضه نشدن لاماری ایما ایکس پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه ای برای عرضه محصول برای خریداران لاماری داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم به جای لاماری ایما ایکس، خودروی هیبریدی لاماری را عرضه کنیم.

عرضه دو محصول جدید توسط آرین موتور تا پایان سال 1402

در ادامه این مراسم علی موسوی مدیر فروش آرین موتور نیز با اشاره به اینکه با گذشت یک سال و نیم از عرضه اولین خودروی این شرکت شاهد استقبال خوبی از این برند بوده ایم، گفت: و گفت: امروز خانواده مشتری ما بیش از 12000 نفر است و 500 نفر عبور کرده اند و تا پایان سال به 15 هزار دستگاه می رسد.

وی همچنین زمان تولید تا تحویل ایما لاماری را به طور میانگین 11 روز برشمرد و افزود: بیش از 93 درصد مشتریان این خودرو را زودتر تحویل گرفته اند در حالی که قراردادهای فروش 90 روز کاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی شعبه لاماری در 20 استان کشور فعال هستند، خاطرنشان کرد: اما موفق شدیم 29 میدان نفتی را تحت پوشش قرار دهیم که 7 میدان در تهران و مابقی در استان های دیگر است.

مدیر فروش آرین موتور از راه اندازی خودروی هیبرید ایما در فاز اول سامانه خودروهای وارداتی در نیمه دوم بهمن ماه خبر داد و درباره قیمت این محصول گفت: محاسبات قیمت این محصول انجام و در اختیار کاربران قرار گرفته است. سازمان حمایت و بنابراین با توجه به اعلام قیمت تمامی خودروها بر عهده سازمان حمایت است، بنابراین تا 2 هفته آینده قیمت این محصول به صورت رسمی توسط این سازمان برای فروش اعلام خواهد شد.

مدیر فروش آرین موتور در ادامه به عرضه 2 محصول جدید توسط این همکاران اشاره کرد و گفت: به زودی از یک خودروی کلاس B SUV و یک خودروی سدان رونمایی خواهیم کرد که این 2 محصول به همراه لاماری در سبد فروش آرین قرار خواهند گرفت. ایما.موتور قرار گرفته است.

مدیر فروش آرین موتور همچنین از واردات مدل های مرغوب خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال جاری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *